Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

HAllo ieder,<P>Weet iemand hoe ik de ins. c12 01 00 02 kan blokkeren in een hex bestandje?<BR>Eventueel een bestaan blokker-hex bestandje<BR>aanpassen?<BR>Deze instruktie gaat vooraf aan de reset attack, die schijnbaar alleen voorkomt bij een Goldkaart. Bij een Mosc, kom ik deze ins.<BR>niet tegen. Antwoord van de Goldkrt = 12 00 45 90 00; beeld weg<BR>Bij een Mosc met en direkte instruktie;<BR>C1 12 01 00 02 antw: 12 00 19 90 00<P>Heeft iemand dit ook opgemerkt?<BR>vlgs mij is deze ins. de boosdoener en kan mogelijk geblokkeerd worden middels een (hardware) of soft blokker.

Geplaatst:

Via de instructie wordt de provider ID opgevraagd. MOSC antwoord met 00 19 (Canal Digitaal) en de reset wordt verder niet uitgevoerd. Bij uw GoldWafer krijgt hij 00 45 terug (dus géén Canal Digitaal) en de reset gaat verder..

Geplaatst:

Hallo Mimisiku,<BR>Ja... dat verband zag ik even over het hoofd, maar nu is het duidelijk.<BR>Ik zag trouwens dat men ook prov. 02 en 03 opvragen.<BR>Mijn goldw. geeft als antw. op c1 12...<BR>00 01, dat slikt ie ook.<BR>Bij de 02, 03 geeft hij FFFF.<BR>Nou bedankt voor je uitleg,<BR>Groeten, Dextron

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.