Gast Geplaatst: 22 september 2003 Geplaatst: 22 september 2003 Hallo Satelliet techneuten Ik heb een 6071 met ZiBi 8.0 Draait perfect met een Humax monoblock dis.2.0 Kan ik hier dus ook een motor op plaatsen, nadat ik uiteraard de orginele LNB heb teruggezet. Weet iemand ook of ik dan iets in de kanalenlijst moet wijzigen. Alvast bedankt voor de reakties
Gast Geplaatst: 22 september 2003 Geplaatst: 22 september 2003 op een philips kan geen diseq motor op een humax 5400 in iedere geval wel voor de philips kun je wel bijvoorbeeld een diseq c plaatsen die schakeld tussen twee lnb s
Gast Geplaatst: 23 september 2003 Geplaatst: 23 september 2003 Is twee lnb's dus het maximale wat een 6071 kan schakelen. Drie werkt dus niet ??
hels Geplaatst: 24 september 2003 Geplaatst: 24 september 2003 Ik meen me te herinneren dat er een "truuk" mogelijk is om 4 Lnb's aan te sluiten. Ga maar eens zoeken in de Philips sectie met de string "Meer dan 2 LNB's aansturen". "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
Gast Geplaatst: 24 september 2003 Geplaatst: 24 september 2003 hier kan je perfect een motor op zetten maar dan wel met een extra kastje die ook postenier genoemd wordt deze stuurt alles en heb je alleen een afstand bediening extra erbij je kan dan met nummers aan geven welke satelliet je wil hebben en is makkelijk in te stellen kosten voor zon setje tussen de 100 en 130euro ongeveer maar je kan dan je eigen schotel wel behouden een brug op een grotere schotel kan ook dan moet je twee diseq schakelaars hebben en dan ze laten uitkomen binnen op een schakelaar die je om kan zetten van a en b dan denk ik alleen dat jij je lijst moet aanpassen maar goed je snapt dan wel dat je twee keer a en b krijgt in je lijst ik heb hier goed gedraaid met eem postenier dus weet dat het heel goed werkt heb hem ook op mijn nokia 9500 en ja moet dus ook mee draaien jammer genoeg op mijn nokia D2 box Rinus
Gast Geplaatst: 24 september 2003 Geplaatst: 24 september 2003 Bedankt voor de reactie. Het is mij duidelijk (geloof ik). Het is dus niet mogelijk om met diseq van een 6071 3 LNBs aan te sturen zonder kunstgrepen groeten RonG
guykers Geplaatst: 25 september 2003 Geplaatst: 25 september 2003 kunstgrepen zijn niet nodig, alleen een kleine schakeling bouwen zoals bij http://members.fortunecity.com/satq/diseqc12v.html is beschreven. link komt via satq welke ik gewoon via de zoekfunctie heb gevonden.(zoals al eerder is gememoreerd. suc6 nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 26 september 2003 Geplaatst: 26 september 2003 Bedankt guykers. Dat is duidelijk ik ga eens aan de slag
Gast Geplaatst: 26 september 2003 Geplaatst: 26 september 2003 is er iemand die zo'n setje met scart e.d voor mij wil maken tegen betaling uiteraard groetjes decodertje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen