Gast Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 Hoi gasten.<BR>Ik heb sinds 2 weken strong met aston 1.05 er in. En het werk perfect. Nu gebruik ik duckee.hex deze heb file heb ik de augustus keys er in gezet met secanixeditor.<BR>Nu zie ik dat ik geen date kan veranderen in het prg. Nu heb even door de berichtjes gekeken en daar wordt het prg. Pcbined gesproken en daar kan de date aan passen. Nu krijg ik geen enkel mogelijkheid de file duckee.hex in gelezen. Wie kan mij verder helpen. Of is de date niet belangrijk. Ik gebruik geen mk01 en ppua.<BR>Groetjes.
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Ik heb hetzelfde gevraagd op dit board met het volgende antwoord:<P>5563 <BR> posted 08-07-2001 03:00 <BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR>@edding, PicBinEd is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk om mee te werken, je moet gewoon de zaak even op je in laten werken.<BR>Even 'n korte 10 punten uitleg:<P>1. Start het programma PicBinEd.<BR>2. Druk rechtsboven op de 'Enable' knop.<BR>3. kies de juiste codering in het rechtse puldown menu, in dit geval 'SECA'.<BR>4. Plaats het vinkje in het midden bij 'Auto detect'.<BR>5. Laad nu de eeprom 'BIN' of 'HEX' file.<BR>6. Ga naar het tabblad 'Provider'.<BR>7. Druk nu rechts op de provider die je wilt editen.<BR>8. Plaats de juiste key's bij de 0C, 0D of 0E regel.<BR>9. Sla nu de veranderingen op.<BR>10. Sluit PicBinEd, je file is nu geedit en klaar voor gebruik!<P>Even voor alle duidelijkheid, de datum is niet van invloed op het wel of niet werken van de key's. Dit in tegenstelling tot het Irdeto systeem waar dit wel belangrijk is!<P>Je kunt met de datum overigens wel mooi testen of je MK01's en PPUA's nog geldig zijn. Vul bij de desbetreffende provider gewoon 'n datum in bijv. 2111.11.11 (11 november 2111). Als je nu nog werkende MK01's en PPUA's hebt zal de datum na enige tijd automatisch wijzigen in de actuele update datum bijv. 2001.08.31<P>Zoals je ziet valt het allemaal reuze mee, je moet het gewoon even weten!
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 hoi edding bedankt voor de uitleg.<BR>ik had de versie 1.0 van picbined.<BR>En deze kan geen hex file laaden. ik heb nu versie 1.10 en daar mee ging het prima.<BR>ik zag ook v1.124 maar die moet ik nog even zoeken. maar verlopig kan ik de date aan passen. bedankt.<BR>Marcel
Aanbevolen berichten