Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo waar kan ik kijken wat voor bouketten c+ allemaal leverd <P>greets maikie smile.gif" border="0

Geplaatst:

Men zal mij deze link naar de Astra-services wel niet kwalijk nemen zeker ?<P>Maikie kijk daar eens wat er allemaal uit de hemel komt !!

Geplaatst:

deze had ik zelf ook al gevonden maar daar staan de bouketten niet bij wel alle zenders maar meer ook niet volgens mij. kijk want ik wil namelijk weten wat voor zenders er bijvoorbeeld in het standaard paket zitten enz.<P>groete maikie smile.gif" border="0

Geplaatst:

Blackbird bedankt voor je snelle reactie. Ik heb nog eens goed gekeken en heb ze toch gevonden <P>groetjes maikie smile.gif" border="0tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Blijf mij nog een vraag het basispaket is dit per maand of per jaar dat je dit moet betalen alvast bedankt smile.gif" border="0 <P>groetjes maikie

Geplaatst:

Volgens mij zie ik iedere maand iets van m'n rekening minder worden wink.gif" border="0

Geplaatst:

Vreemd,<P>Ik zie maar een keer per jaar mijn rekening krimpen door een afschrijving van Anal+ en toch zie ik alles...??? laugh.gif" border="0wink.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Volgens mij is het basispaket per maand en het toppluspaket per jaar.<P>Henri

Geplaatst:

Nee het is geen grap,basispakket is 30 gulden in een jaar,dit om de zogenaamde free to air kanalen te ontvangen.Voor een ander pakket moet men bijbetalen en dat is dan elke maand.Ook ik heb alle pakketten en betaal niets per maand,leuk toch rolleyes.gif" border="0tongue.gif" border="0 <BR>groeten Jacko<P>[ 09-07-2001: Message edited by: jacko ]<p>[ 09-07-2001: Message edited by: jacko ]

Geplaatst:

nu weet ik het dus nog niet. want discovery zit in het basispaket en die wil ik ontvangen kunnen maar staat achter betaal en nu weet ik dus nog steeds niet of dit per maand of per jaar gaat<P>groeten maikie

Geplaatst:

Ik krijg het bijna niet op mijn scherm getypt,<BR>maar waarom kijk je niet op de site van *an*l+ tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0 Gauw wegspoelen.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

Het basispakket van anaal- is om het overzichtelijk te houden dus niet de basis. Het basispakket kost een x bedrag per maand (was niet zo heel veel, maar op jaarbasis tikt het toch weer lekker aan) en daarvoor in de plaats krijg je discovery and national geographic, die op zich wel aardig zijn, en een hele meuk muziekzenders. (2 keer MTV; mtv base met R&B met house en een andere MTV met,jawel, R&B en house. Bweeek)<P>Je hebt ook nog iets anders pakket, geen idee hoe dat heet, maar dat kost dus 30 per jaar, en dat houdt je kaartje geldig om naar de nederlandse publieke en commercielen te kijken (incl TMF) en de FTA zenders.<P>Groeten, Eelco

Geplaatst:

eelco hartstikke bedankt voor je antowoord nu weet il hoe het zit<P>greets maikel<P> smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.