Ga naar inhoud


sateliet scannen


Gast

Aanbevolen berichten


  • 4 maanden later...

Ik heb gehoord dat de Hyundai 1000 en Hyundai 1010 series niet goed met een Magic cam overweg kunnen en dat eventuele firmware updates ook niet geheel goed gaat.

 

Het beste is om de originele fabrieksfirmware naar de ontvanger te sturen en het met een Joker cam te proberen deze kan probleemloos samenwerken met deze Hyundai series.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb anders totaal geen problemen met de ontvanger (1000ir), draai met mrtpatch en penta 1.11 (ex)conax en 2 funkaarten.

Alleen mm heb ik multivision 2 en alleen mrtpatch heb ik 1,3,4,5,6 en 7.

Alleen kan ik niet snel zappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb gehoord dat de Hyundai 1000 en Hyundai 1010 series niet goed met een Magic cam overweg kunnen en dat eventuele firmware updates ook niet geheel goed gaat.

Het beste is om de originele fabrieksfirmware naar de ontvanger te sturen en het met een Joker cam te proberen deze kan probleemloos samenwerken met deze Hyundai series.


Vreemd, bij mij is het andersom.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allen,

 

Het gebeurd mij ook wel eens dat bij het scannen van de satelieten (draaibare opstelling hyundai1000, stab100) hij er gewoon mee ophoudt en niet verder wil.

Een mogelijk oplossing is: scan de sateliet zover als het kan in en check even waar de hyundai eruit knalt. Probeer deze transponder dan de volgende keer eens met de hand te scannnen. Lukt dit niet, dan kun je nog overwegen om de laatste (1.07 of 1.08) orginele software ein te zetten en dan dezelfde transponder te scannnen zonder kaarten en modules erin. Dit zou hij dan toch echt goed moeten doen.

Wil je eventueel toch een lijst dan kun je ook nog even

hier

kijken.

 

Mvg,

Kazbek007

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

 

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...