Gast Geplaatst: 10 juli 2001 Geplaatst: 10 juli 2001 Heeft er iemand ervaring met een Nokia 9902S (met 40 Gb harddisk).<BR>Ik twijfel nl tussen de hummie 5400 en deze nokia.<P>ALs iemand een goed advies/ervaring heeft hoor ik het graag!<BR>Alvast bedankt; Marco
Gast Geplaatst: 10 juli 2001 Geplaatst: 10 juli 2001 Is ie al leverbaar dan?<P>Ik heb nu een 9800 en ben hier zeer content mee (dolby digital op mijn Philips met dolby digital werkt perfect en verder uitstekend beeld),9902 is hetzelfde in zilver met hardisk. Als ie leverbaar is ruil ik mijn 9800 gelijk om.<P>Groet,<BR>Mard<P>PS. in Duitsland wel reeds leverbaar, 1499,= DM
Gast Geplaatst: 10 juli 2001 Geplaatst: 10 juli 2001 Waar? kun je mij een PM sturen<BR>Groet,<BR>Mard
Gast Geplaatst: 10 juli 2001 Geplaatst: 10 juli 2001 Als je een bedrijf hebt/staat ingeschreven bij de Kvk, dan kan je die bestellen bij A**O-Hengelo: <A HREF="http://www.a**o.com" TARGET=_blank>www.a**o.com</A> <BR>Ik weet niet of op hun homepage deze ontvanger staat, maar ze hebben hem sinds afgelopen week "new in program".<BR>Hij is ook te koop bij W**e in Den Haag, maar ook daar kan je alleen bestellen als je ingeschreven staat bij de Kvk.<BR>groetjes; marco <P><BR>Sorry, geen commerciele links<p>[ 11-07-2001: Message edited by: satkeumes ]
Gast Geplaatst: 10 juli 2001 Geplaatst: 10 juli 2001 Maar goed, wat zijn de belangrijkste verschillen (buiten emb irdeto en bij nokia viaccess) tussen de hummie en de nokia?<BR>Maw, wat is het nadeel van een hummie en wat van een nokia?<BR>Want ik zal toch moeten kiezen (allebei is een beetje teveel van het goede).<BR>Op dit moment gaat het me alleen om de astra.<BR>Maar over een tijdje (grotere schotel+motorsturing) natuurlijk om meerdere sats.<BR>Verder ben ik ook een audio freak, dus ac3 geluid bevalt mij wel. Wordt natuurlijk nog niet veel mee gedaan, maar misschien in de toekomst).<BR>Alvast bedankt!<BR>Marco
Gast Geplaatst: 10 juli 2001 Geplaatst: 10 juli 2001 Ik heb nooit een Humax gehad dus ik kan daar niet over oordelen, maar de keuze voor de Nokia toen was voornamelijk de favorieten-lijsten die je kunt aanmaken. met pijltjestoetsen boven/onder kun je de lijst doorlopen/pijltje <> kun je naar de volgende lijst etc... dus geen hele lange lijst met zenders.<BR>Verder hangt ie aan SATSCAN en werkt perfect.<BR>Grote nadeel: super traag instellingen menu (software 1.2), er is nieuwe software die sneller is maar zie op dit moment de noodzaak ervan niet aangezien ik nou niet dagelijks de instellingen loop te wijzigen.<P>Met de Humax kun je leuke dingen doen DS9 bv
Aanbevolen berichten