Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is cinecimas van C- ermee gestopt of vergis ik me?<BR>Ik zie op <A HREF="http://www.C+.nl" TARGET=_blank>www.C+.nl</A> ook geen cinecinemas meer.<P>Bedankt!<BR>Marco<BR> shocked.gif" border="0

Geplaatst:

@marco, ik heb even voor je gekeken, maar bij mij heb ik nog steeds beeld op het cinecinemas kanaal.<P>Er draaide net weer zo'n lekkere oer saaie en stok oude film!!!<P>Ik denk dat C+ geen reclame meer maakt voor dit kanaal, omdat ze zich misschien ook wel 'n beetje schamen voor wat ze hierop uitzenden!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Is dit een Iredto kanaal ofzo? Ik ben het nl. nog nooit tegengekomen

Geplaatst:

Cine is gewoon seca.<P>Maar op mijn hummie werkt dit kanaal niet met een allcam en gw.<BR>Als ik een gw en een secacam gebruik heb ik opeens wel beeld!<BR>Weet iemand hoe dit kan?<P>Alvast bedankt!<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

@marco, ik denk dat de allcam files en de Humax patch nog niet helemaal door ontwikkeld zijn. Je kunt dan ook altijd wel tegen 'n foutje aanlopen die in 'n volgende versie verholpen zal zijn.<P>In dit geval zou het me niet verbazen of er is in de gebruikte PBM iets niet helemaal in de haak waardoor niet alle kanalen van de provider C+ worden opengezet.<P>Probeer anders eens 'n nieuwere file te downloaden! Bijv. bij Duckfiles vandaan.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Cinecinamas zend ook nog wel recentere films uit hoor smile.gif" border="0<BR>(van een jaar of twee geleden dan)

Geplaatst:

CineCinema's is nog steeds operationeel, zou mij echter niet verbazen als C- dit kanaal binnenkort opheft.

Geplaatst:

Dat ze voor de kanaal nog 20,- per maand durven te vragen snap ik echt niet, er is geen hol aan. Zouden er echt mensen zijn die dat betalen?

Geplaatst:

ach, over smaak valt niet te twisten, ik verbaas me erover dat C+ (volgens eigen zeggen welliswaar) 350.000 smartcards heeft uitstaan in NL.<P>indien je trouwens tegen onvolkomenheden in de allcampatch aan loopt, meld deze dan rechtstreeks aan Planet Hemp - Humfree.<P>greetz.

Geplaatst:

Je bedoelt 350.000 smartcards voor Canal+ of een Canaldigitaal pakket? Er zal toch niemand zijn die speciaal de CineCinemas optie neemt, behalve degenen met een toppakket...

Geplaatst:

Yep, da's wak bedoel Bigfoot;<P>al ongelovelijk dat ze uberhaubt 350.000 betalende klanten in NL hebben, ongeacht wat ze kijken.<P>c-ya.

Geplaatst:

Wees maar blij, zonder die betalende klanten zou het beeld sowieso op zwart gaan wink.gif" border="0

Geplaatst:

he ? Bigfoot; ben ik blij ?<P> lach.giflach.giflach.gif <P>volgens mij wel, haha.<BR>c-ya !

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.