Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>1 juli werkte m'n gw-kaartje niet meer. Keys afgelopen. Dit op m'n 5816. Omdat ik nieuwsgierig was hoe het kaartje op een nokia zou reageren ben ik naar goede buur gelopen. Tot m'n verbazing werkte het kaartje daar wel. Vraag hoe kan dit. Ik lees wel eens dat de datum in de toekomst moet staan, kan dit het verschil maken dat het op de 1 wel doet en de ander niet. Kan ik die datum trouwens ook aanpassen met secanix-editor?

Geplaatst:

Dat was weer een geintje van c+ .Je kunt op de eend site files downloaden die wel weer werken.<BR>Dit soort dingen gebeuren wel vaker op c+ secadozen.Die andere ontvanger heeft geen c+ software en zal op dat geintje niet reageren.<BR>Dus wel beeld geven.<BR>Als je je email stuurd wil ik de files ook wel even sturen (via pm ofzo)

Geplaatst:

Hoi xfiles69,<BR>Bedankt voor je reactie en aanbod van je files. Maar dat geintje van c- was een paar dagen later. Het zaakje heb ik wel weer aan het draaien bij mezelf maar wat bedoel je nu met dat die 1ne ontvanger geen c- software heeft. De card blijft toch identiek met keys die 31 juli afgelopen zijn en dat die op die nokia wel blijft draaien kan volgens mij alleen iets met een datum te maken hebben. Reageert een nokia dan niet op keys?

Geplaatst:

De philips heeft C+ gekeurde software en de nokia niet. de datum is te veranderen met picbined.<P>Henri.

Geplaatst:

Ja de datum staat goed alleen de anti reset files doen het nog steeds niet.<P>Nederland 123, en c+ gaan na +/- 30 sec op zwart.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.