Gast Geplaatst: 18 juli 2001 Geplaatst: 18 juli 2001 Weet iemand of bij de "antie resst" file's (waar bij je als je menu 6-1 doet alleen C+ ziet)alleen C+ au werkt en de andere niet? (de ander zie je als je menu 3-A-6-1 drukt)<BR>dit alles gaat natuurlijk over C+ gekeurde recivers.<P>Henri.
Gast Geplaatst: 19 juli 2001 Geplaatst: 19 juli 2001 nee alles is a.u. alleen als je 6-1 drukt krijg je de actuele provider, dus waar je naar kijkt.(te lezen op duckstad).Bij 3-a-6-1 krijg je weer alle providers te zien die op jou kaart staan.<BR>(o)(o)<BR>TP<P>
Gast Geplaatst: 19 juli 2001 Geplaatst: 19 juli 2001 Dat je na 3-A-6-1 alles te zien kreeg wist ik (had ik ook geschreven) maar ik wist niet of de providers die je niet ziet (na 6-1) op een update reageren. Volgens jou dus wel. Bedankt voor je posting.<P><BR>Henri
Gast Geplaatst: 22 juli 2001 Geplaatst: 22 juli 2001 Ik ben er inmiddels achter gekomen dat met de "antie reset" file's, alleen de zender waar je reciver op staat reageerd op een update. (want alleen die provider is op dat moment actief)Dus als je je reciver bv. alleen op 00 0C hebt staan dan krijgen de andere providers geen update.<P>Henri.
Gast Geplaatst: 22 juli 2001 Geplaatst: 22 juli 2001 @Henri, dat is normaal en heeft niet iets met de anti reset file te maken.<P>Elke provider stuurt in principe alleen op zijn eigen kanalen updates mee. Dus zul je alleen maar updates binnen krijgen op het kanaal van de provider waar je op dat moment op bent afgestemd.<P>Er zijn uitzonderingen, zo worden er op de Kiosk kanalen key's van de providers 0003 0004 en 000F meegestuurd.<P>En het zelfde geld voor de Palco kanalen, daar worden de 0010 en 0011 op verstuurd.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
Aanbevolen berichten