Ga naar inhoud


Nieuwe firmware Deltasat 1105 en 1106


M_Z

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag nieuwe firmware 2.02 ontvangen voor deze nieuwere modellen van Deltasat. Let op! Deze is niet voor de 1103 en 1104 te gebruiken. Maar misschien wel voor de Atlanta en Technosat (testen op eigen risico!)

 

Het zou weer iets heel moois moeten zijn volgens de readme file, gedeeltelijk EMU?

 

Ik heb zelf geen Deltasat meer, dus kan helaas verder geen ervaringen met jullie delen.

 

http://all.at/deltasat

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze nieuwe firmware werkt perfect op de Atlanta 5400 en Technosat ontvangers. Zoals ook al op de site aangegeven zijn de firmwares van Deltasat 1105/1106 uitwisselbaar met Atlanta.

 

Ik heb dit zelf getest en het werkt goed. Zapsnelheid op de Nederlandse kanalen is niet verbeterd, maar het Via-EMU gedeelte is natuurlijk wel een leuke ontwikkeling.

 

@Sateliet, wat zijn jouw bevindingen? De Atlanta v1.71 geeft in het versie scherm aan dat het eigenlijk gewoon deze v2.02 versie is.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

M_Z,

 

het klopt dat het de 2.02 is , maar als ik iedereen een goede raad mag geven dat zal ik voor de atlanta en technosat toch maar de 1.70 inzetten.

in de versie 2.02 werkt de diseqc1.2 en usals niet goed.

werk je op diseqc 1.2 dan kun je alleen bij een stab motor op de horizontale frequentie's draaien .

gebruik je de usals met motock of stab dan gaat hij voorbij zijn satellieten mits je toch de juiste coordinaten hebt ingesteld.

manueel terug draaien kun je nog wel , maar de positie opslaan niet.

daarom raad ik aan iedereen aan om terug te gaan naar de vorige versie.

de zapsnelheid op de nederlandse kanalen werken wel snel , zelfs met een fun of een originele seca2 abbo.

zet de laatste settings eens in je ontvanger en je zal zien dat het snel gaat

het enige wat leuk is aan de 2.02 is dat je een EMU hebt op viaccess .

 

groeten

steven94

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...