Gast Geplaatst: 25 september 2003 Geplaatst: 25 september 2003 Goededag allemaal, Ik wil binnenkort een komplete set aanschaffen (schotel, tuner, etc) om in Nederland Roemeense zenders te kunnen ontvangen. Heeft er iemand op dit forum ervaring ermee en is het ook mogelijk om betaalde zenders (gekraakt) te ontvangen? Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes, Ben
Gast Geplaatst: 25 september 2003 Geplaatst: 25 september 2003 de zenders die ik kan ontvangen zijn zonder gekraak.
lummel Geplaatst: 25 september 2003 Geplaatst: 25 september 2003 Inderdaad. Lekker een Free To Air ontvangertje en een 80cm op de Hotbird, en we hebben TVRomania.... Trouwens, ik meen op de Sirius ook wat tegen te zijn gekomen: Etno TV, Realitatea, Telesport en Atomic TV. Even kijken.... volgens de HopperGuide allen FTA. (Trouwens wel grappig die Etno, hoezoe playbackshow...) Veel kijkplezier. DB500 - Ubox - Maxplus - Topfield Visiosat draaibaar - Wavefrontier --------------------------------- Lummel -> Mad (Hu)max -> alweer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen