Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<BR>ik heb sinds kort een seca ontvangeraangeschaft. Heel leuk allemaal,heb alleen 1 probleem. Ik gebruik een Season-interfacekaart met het programma voyager 1.86 Alles wordt goed gedecodeerd behalve de nederlands Canal+ kanalen (na 8 sec. valt beeld weg en komt melding: voer uw smartcard in). Ik heb (denk ik) de meest recente key er nu in staan. Verderop in deze rubriek staat ook iemand die hetzelfde probleem had met zijn gekraakte kaart. Deze moest een file veranderen en er opnieuw opzetten. Maar wat moet ik hier doen?<P>CHANNEL C*N*L+ DIGITAAL<BR>IDENT 00 19<BR>INDEX 0C KEY ** ** ** ** ** ** ** **<BR>INDEX 0D KEY ** ** ** ** ** ** ** **<BR>INDEX 0E KEY ** ** ** ** ** ** ** **<P>wie helpt mij?<P>Greetz Bas<P>GRRRRRRRRRR. mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <P>Geen keys plaatsen hier. Lees de boardregels eens.<p>[ 25-07-2001: Message edited by: satkeumes ]

Geplaatst:

unvink alle providers behalve diegene die je log in dit geval 0019<P>dan is het probleem opgelost<BR>]<BR>grts Merlin

Geplaatst:

Hoe bedoel je Unvinken? Ik zit met voyager en met windecrypt heb ik het ook al geprobeerd...zelfde resultaat. <BR>als je me alsnog kunt helpen graag..<BR>greetz Bas

Geplaatst:

wat voor tuner gebruik je ?<P>voyager 1.86 zou gewoon moeten werken in seca mode, goede baudrate.<P>je kunt in voyager.key alle regels die je niet wilt laten lezen door het dos-programma gewoon puntkomma ; voor de regel zetten.<P>als je een humax hebt moet het zeker werken, laat maar weten.<P>p.s. Wallbanger is een lekker programma.

Geplaatst:

Hoi,<BR>ik heb Wallbanger geprobeerd en als ik alle andere providers uitschakel, dan krijg ik canal digitaal gewoon zonder problemen. Dus met dat unvinken helpt wel.<BR>Je kunt dus met IRDETO gewoon voyager gebruiken voor goede decodering van CANAL DIGITAAL, maar met SECA kun je het beste Wallbanger gebruiken (Leuk programma trouwens).<BR>Conclusie: Ik ben weer blij smile.gif" border="0 <P>Greetz Bas

Geplaatst:

ja he ? leuk proggie.<P>vergeet overigens niet dat indien je 2 systemen tegelijk gebruikt (b.v. season in ene slot en een GW in een ander slot) dat je niet 2x de keys gebruikt.<P>als je hummie nl. zowel de irdeto als de seca codes oppakt begrijpt ie alleen de 1e code (irdeto dus) en vallen de zenders die niet in irdeto worden uitgezonden (zoals cinecinema's, canal 16/9 etc weg)<P>ik ga trouwens wel ff kijken want ik keek tot voor kort altijd via season interface met voyager 1.86 en dat ging goed, maar ja dat is alleen maar om mijn eigen nieuwsgierigheid ....<P>c-ya !

Geplaatst:

Hi Bas1234<P>Hetgeen jij omschrijft heeft te maken met die recente C+ attack van 4 Juli.<BR>Tot die datum kon ik loggen en Emuleren met eender welk programma op mijn Philips DSX 7071, na die tijd alleen nog met Wallbanger.<P>Dit gaat ook op voor de Seca Mosc card, werkt niet meer op Ned1, 2, 3, C+1,2. na 4 Juli.<BR> <BR>Aangezien alleen mensen met een Originele Seca decoder dit probleem kennen wordt het misschien tijd over te stappen naar wat anders. <P>gamgra

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.