Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wanneer ik een anti reset file gebruik met een au codes, blijkt er geen update binnen te komen. Iemand een ideetje hoe ik dit kan verhelpen ? (De AU file werkt wel zonder anti-reset, dus daar kan het niet aan liggen)

Geplaatst:

Een AU file kan ook niet zomaar een auto update doen, daar moet je wel eerst masterkeys voor laden.

Geplaatst:

Ik heb nog een originele kaart, met een C+ topabonnement. Kan ik deze kaart inlezen en de autoupdate codes hieraf halen.

Geplaatst:

Jazeker, MKF4 master key finder gebruiken, werkt prima !<P>En... hou ze daarna in besloten kring de PPUA en MK... <P>succes!

Geplaatst:

MK's zijn geladen en werken zonder de anti-reset. Het is precies of dat deze ar file updates tegenhoudt.

Geplaatst:

LG,<P>waarschijnlijk heb je geen goede pic file. Er zijn ar files waarbij de pic geen au ondersteunt. Probeer de ar Eeprom eens met een au picfile van vriend Eend.

Geplaatst:

Ik had begrepen dat anti-reset en auto-update niet samen konden, omdat de anti-reset als een soort blocker werkt die alle aanpassingen op je kaart tegenhouden....<P>Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen?

Geplaatst:

Een goeie vraag, ik gebruik die pic al zo lang (daar ik mijn eeprom files zelf maak) dat ik het nie meer weet. Ik denk die van de eend. Ik heb zonet de pic van d*v** geprobeerd en daar doet hij op alle kanalen wel een auto-update maar lig ik er uit zodra de update er is doorgekomen (datum staat wel correct)<BR>Ik vermoet dat AU en anti-reset nie zullen samengaan !

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.