Beros Geplaatst: 26 september 2003 Geplaatst: 26 september 2003 Hasjo, Heb WinXP en tijdens Blaster mij vergist door toen de Pc zichzelf opnieuw wilde starten ipv : shutdown /a , shutdown -a ingetypt met als gevolg dat de Pc nu niet meer uitgeschakeld kan worden! Heeft iemand hier een oplossing voor?? Alvast dank, Grtz, Adje aka Beros
Gast Geplaatst: 26 september 2003 Geplaatst: 26 september 2003 Dat heeft niets met dat commando te maken denk ik. Ik denk meer dat het een TSR is die nog in zijn geheugen rondwaart waardoor je PC niet af kan sluiten. Als je de worm gedelete hebt moet je uiteraard wel even de blasterfix runnen om te checken en daarna alle servicepacks en updates van Windows installeren en dan ook nog de blaster patch van Microsoft die het gat dicht.... Daarna meteen een goeie virusscanner en firewall installeren en updaten (@!) en daarna zou je systeem gewoon weer moeten werken. Heb inmiddels 3 van dergelijke systemen gedaan deze week... (pfffff))) en ze draaien allemaal weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen