Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong8000 Multicam ED3 met monoblok


friendlyguy_100

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren ED3 eens uitgeprobeerd. Ik heb de Mghibli lijst eerst 'omgedraaid' (astra=2, hotbird=1) omdat ik werk met een monoblok.

 

De kanalen zijn allemaal op zwart behalve de fTA (zoald BVN). Kan met +b menu dan de kodes gaan zoeken/instellen, en dan krijg ik beeld. Terwijl MGHIBLI die er allemaal al in heeft gezet. Als ik zap, en terugkom op een kanaal zijn de gewijzigde instellingen foetsie. Doe ik iets fout, of is dit nog een buggie??

 

Er zitten trouwens best veel vertaalfouten in ED3 (Engels), in de EPG etc zit nog heel veel Spaans. Zouden we brOther onze vertaaldiensten niet kunnen aanbieden???

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

 

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het voor wat hoort wat principe

Hij fixt seca2 voor Nederlandse C+ en wij zorgen voor een vertaling naar Nederlands en Engels evt. duits.

Oh ja, en we testen natuurlijk wat af.

 

Lijkt me een strak plan alleen wie gaat er met hem uitsluitend in het spaans

communiceren.

 

Rebel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil wel vertalen, Eng+Dutch+Deutsch (geldt ook voor Editor5.1 = ook een drama).

 

Maar mijn Spaans is een drama. Kan Sid hierin niet helpen, die woont daar toch??

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

 

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edstrong wordt op dit moment (beta is klaar) al vetaalt met import/export functie ja ja, zodra dit klaar is staat hij bij mij online. (thanks Orpheus)

 

Van Sid weet ik niet zeker(ik dacht wel Pools vertalen).

Hij zal nu wel reageren anders even een pm sturen.

 

Rebel

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

versie 2.1 heb ik op mijn monoblock en werkt perfect. Ik heb op dit forum gelezen dat de toneburs op aan gezet moet worden en zappen inineens veel beter en sneller.

 

@ Rebel,

brOther heeft al aangeboden om seca2 te proberen te fixen maar dan moet hij wel een kaart toegestuurd krijgen uit Nederland. Iemand heeft zijn kaart al aangeboden om hem uit te lenen. Ontwikkeling seca2 werkend te krijgen ligt een beetje stil denk ik .......

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cejean

 

Klopt ben er nog wel mee bezig maar het is een harde noot met weinig voortuitgaan.

Communiceren met Brother buiten spaans om gaat absolute niet.

Dus iemand die goed en vloeiend spaans beheerst en ook nog een beetje technische kennis van de strong heeft, moet deze aktie begeleiden.

 

Rebel

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...