dreamboy Geplaatst: 26 september 2003 Geplaatst: 26 september 2003 Op mijn dreambox zijn zpwel een draaibare schotel als een vaste schotel met 3 lnb’s aangesloten. Zoals aangegeven in dit forum loopt de kabel dus: Receiver > rotor > disecq switch > lnb’s Bij deze opstelling kan ik perfect switchen tussen alle lnb’s. Enig nadeel is dat op enkele satellieten een paar kanalen niet opengaan, zoals taq1,2,3,4 op de hispasat. Taq 5,6,7 daarentegen gaan wel perfect open. Op de sirius zijn er ook een paar kanalen die niet opengaan. Als ik de switch ervan tussen haal en een normale opstelling doe, dan gaan alle kanalen open. Ik heb ook geprobeerd met volgende opstelling: Receiver > switch > rotor > lnb > overige lnb’s Bij deze opstelling gaan alle kanalen open via de rotor maar kan ik echter niet zappen naar de vaste schotels. Zou er op de dreambox een instelling kunnen veranderd worden waardoor er één van deze gecombineerd configuraties wel 100% zou kunnen werken? THX BTW: lnb’s op vaste schotels staan op astra1, astra2 en sirius VU+ Duo met 750GB Harddisk dreambox 7250 met 320GB Harddisk dreambox 7000s met 200GB Harddisk 2x dreambox 500s WaveFrontier T90 West-Vlaanderen - Belgie
dreamboy Geplaatst: 29 september 2003 Auteur Geplaatst: 29 september 2003 zijn er nog met deze opstelling met dezelfde problemen of ben ik echt de enige?? VU+ Duo met 750GB Harddisk dreambox 7250 met 320GB Harddisk dreambox 7000s met 200GB Harddisk 2x dreambox 500s WaveFrontier T90 West-Vlaanderen - Belgie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen