Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Ja daar ben ik het mee 1`ns.<BR>De meeste roven alleen maar van 1 ander en het mooiste is ze willen het nog verkopen ook.En dan maar zeiken over ppua`s en mk`s en als ze die dan hebben word het na 2 à 3 maanden afgesloten.Wie is dan de dupe????<BR>Hij doet het niet meer!!!
Ibby Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 @ jacg & free all<BR>jullie hebben gelijk maar dit is al een maand of 5 zo.<BR>sinds het in de tijdschiften en kranten melding van onze hobby kwam(gratis c+ kijken) wordt dit steeds erger.<BR>handelaren worden hier met de goldcards & proggers rijker van .<BR>maar door de vele aanbieders worden de kaarten toch wat goedkoper dan vroeger.<BR>ik denk hierbij aan het d2mac tijdperk toen betaalde we een hoop geld voor de piccards .<BR>door het internet is onze hobby ook voor ons beter geworden.<BR>er zitten hier dus voordelen en nadelen aan.<BR>wel merk ik zelf dat ik niet meer zovaak op berichten zoals :hoe prog ik een gold card;hoe krijg ik c+ op mijn orgi card;ik heb vele goldcards maar mijn goldprogger doet het niet enzovoort wil reageren.<BR>dus ook ik wordt hier wel eens moe van en denkt dan lees eens wat meer over onze hobby.<BR>mensen willen c+ kijken kopen cards en proggers hier voor en komen dan via de handelaar hier op dit board.<BR>misschien een kleine member stop????<BR>Ibby<p>[ 01-08-2001: Message edited by: Ibby ]
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Kan me aardig vinen in de tot nu toe gegeven meningen.<BR>Ook had ik dit probleem al aangekaart onder de topic Pioneer heb hier weliswaar het nodige commentaar op gehad maar dat neem ik wel voor lief.<BR>Ik ben van mening dat we elkaar best met het 1 en ander kunnen helpen desnoods met het verstrekken van keys maar de meesten zoeken niet even zelf maar vragen gewoon direct om de nieuwe files .<BR>Natuurlijk ben ik ook zo begonnen maar als niemand zich meer verdiept hoe het 1 en ander werkt en alleen maar vragen om de nieuwe files is de lol er snel vanaf , het is en blijft een hobby toch?<BR>Groeten Rainbow.
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Goh kan aan mij liggen hoor maar zo snel een zender een zwart beeld geeft zijn er meteen een altijd mensen die om de nieuwste files vragen.<P>Het is toch een hobby, dus als iets het even niet doet dan kijk je toch gewoon op het net of er iets gebeurd is, of er andere files of keys zijn, en probeer je dat op te lossen.<P>Ga je toch niet meteen schreeuwen hij doet het niet meer, de meeste hier zijn met vallen en opstaan wijs geworden, en als je er meer verstand van wilt hebben zul je dit ook moeten proberen. En kom je er echt niet meer uit dan plaats je toch gewoon een berichtje...<P>en niet van ahhh hij doet het niet meer, stuur me de nieuwe keys even... dan gaat nergens over...<P>misschien zijn anderen het met me eens?
Aanbevolen berichten