Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb vanmiddag de seca kanalen opnieuw ingelezen (dat moest van die canal luitjes om animalplanet te kunnen inlezen he!) en heb nu twee verschillende TaqX. Nog meer natuur!!!!

3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0)

Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0

Wavefrontier

Geplaatst:

klopt zijn er altijd al twee geweest.je had van tevoren schijnbaar maar een ingeladen <BR> laugh.gif" border="0

Geplaatst:

JaJa, 2 T's<P>Er is zelfs een derde, voor de liefhebber alleen.<BR>In die filmpjes mogen alleen heren optreden! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>gr<BR>Jonas<p>[ 01-08-2001: Message edited by: jonas ]

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

Tja, nee, Ik bedoel dus 2 taqX, 1 taqXX en 1 TaqXY <BR>En dat zijn er dus 4 (vier)<BR>En die tweede 'X' had ik nooit eerder gezien! shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0)

Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0

Wavefrontier

Geplaatst:

Er is inderdaad een tweede taquilla x er bij gekomen. Op mijn humax heeft deze ook werkende epg-informatie. (Heeft geen enkele andere spaanse zender bij mij). Verder zendt Taquilla 9 niet meer uit, en txy is 24uurs geworden.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.