Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Ik ben beginnende hobby-ist op het gebied van Satelliet ontvangen, nu heb ik een probleem:<BR>Ik ontvang canal + , nederland , rlt etc, en verder eigenlijk niets. Ik zie wel diverse mtv zender, alleen deze werken niet. Nu komt het leukste, met dezelfde combo aangesloten bij iemand anders en MTV werkt wel weet iemand waar dit in kan zitten ?
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Je bedoelt aangesloten op een andere Satelliet? Misschien is je schotel niet goed afgericht, te klein? Is je signaal op jouw set zwakker dan bij hem?
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Zit MTV op een andere satelliet dan Canal+ ?<BR>Ik heb goed signaal , en alle zenders die ik ontvang zijn altijd goed...
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Bij mij ook problemen met MTV. Uit de frequentielijst blijkt dat mtv bijna op de hoogste mogelijke frequentie zit nml: 12699GHZ. Ik heb een goed signaal op de middenfrequenties maar een matig signaal op 12699. Bovendien heeft MTV deze transponder behoorlijk vol gepropt met kanalen.<BR>Ik denk dus dat de oorzaak is dat sommige schotels bij hogere frequenties een zwakker signaal ontvangen.
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 In dit geval zal het misschien kunnen zijn dat de lnb niet goed functioneerd.<BR>De goede zijn niet zo duur
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by feenstra:<BR><STRONG>Bij mij ook problemen met MTV. Uit de frequentielijst blijkt dat mtv bijna op de hoogste mogelijke frequentie zit nml: 12699GHZ. Ik heb een goed signaal op de middenfrequenties maar een matig signaal op 12699. Bovendien heeft MTV deze transponder behoorlijk vol gepropt met kanalen.<BR>Ik denk dus dat de oorzaak is dat sommige schotels bij hogere frequenties een zwakker signaal ontvangen.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik heb nu een lnb met 4 uitgangen, moet ik een andere uitgang proberen o.i.d ? En hoe meet je de sterkte & frequenties dan ?
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Had het zelfde probleem toen ik mijn sat had geinstalleerd geen mtv na een maand weer een keer alle kanalen geinstaleerd en he ik heb mtv .<BR>Dus gewoon effe geduld en nog een keer alle kanalen opnieuw installeren<P>scanny
Aanbevolen berichten