Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er soms iemand die mij kan helpen om de mk1 & ppua van mijn orginele kaart te kunnen lezen, hoe moet dat juist? <P>Ik zou deze graag overzetten op een GW, zodoende heb ik een veiligheid wanneer mijn orginele kaart het moest begeven, want deze begint al aardig krom te staan van de warmte in mijn Humax 5400.<P>Graag enkel zinnige en duidelijke uitleg A.U.B. en indien dit onderwerp te sterk is voor deze board, graag dan een privé e-mail.<P>Toi, Frank

Geplaatst:

Ik heb met mkf4 mijn orginele kaart uitgelezen en heb zowel de mk01 als de ppua<BR>nu wil ik met picbined de eeprom file voorzien van de ppua en de mko1 zoals beschreven in de nederlandse handleiding van mkf4 hiervan heb ik niet de uitleg hoe deze met picbined in de goldwafer eeprom file te zetten is. De ppua wijst zich vanzelf maar waar zet ik de mk01 neer?<BR>Mj

Geplaatst:

rienk, ik begrijp je niet helemaal. Je antwoord lijkt me een hint? helaas kan ik in picbined geen regel voor key 01 vinden. Wanneer ik daarintegen secanixeditor neem, dan staat onder keys een regel zoals o1/09 erboven staat 00/08 verder nog de oc,od,oe regel voor de gebruikelijke keys om op de goldwafer te zetten zonder au altijd beeld mits ook de datum is aangepast.<P>Wanneer ik nu precies weet waar ik in picbined de MK 01 neer moet zetten kan ik dan op de plaats van de oc.od.oe key valse keys neer zetten om te controleren of de Au werkt? of hoe kan ik dit wel controleren ?<BR>Mj

Geplaatst:

Probeer maar met SECANIX, inderdaad bij 01/09<BR>de MK01 van je zelf neer te zetten. Je kan inderdaad even één van de keys die niet gebruikt wordt invullen met allemaal FF oid en na een half uurtje weer uitlezen om te kijken of het werkt. Handiger is het de datum een paar dagen terug te zetten. Zeg 25-8 en kijk dan of die verspringt naar 30-9. Werkt dat? Dan werkt ook je AU!<P>K

Geplaatst:

MJ,<P>Als je picbined opstart en je zoekt naar de plek waar je de mk01 moet neerzetten dan vindt je die inderdaad niet. Als je nu eerst een eeprom.hex-bestand in picbined opent en daarna klik je op het tabblad PROVIDER en vervolgens klik je op een provider in het rechter venster dan verschijnen de keys vanzelf.<P>suk6.

Geplaatst:

Loverkis bedankt voor je privat mail. Ik was er toevallig al zelf achter gekomen door wat beter uit mijn ogen te kijken.<BR>groeten MJ

Geplaatst:

Ik er mij iemand zeggen hoe je de mk1 & ppua met picbined juist plaatst ?<P>de ppua plaatsen is geen probleem, deze staat duidelijk vermeld in het tabblad provider, maar waar moet je de mk1 plaatsen ?<P>groetjes,<P>Frank

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.