foppo Geplaatst: 27 september 2003 Geplaatst: 27 september 2003 Ik las op een site een aanbieding van een lijn verdubbelaar. Het ding zou met name bij videoprojectie tot z'n recht komen. Ik gebruik een DLP projector (infocus X1) met een satontvanger en een dvdspeler. Hoewel ik hartstikke tevreden ben met de beeldkwaliteit (het regenboog effect valt erg mee trouwens)blijf ik natuurlijk zoeken naar een nog betere beeldkwaliteit. Vandaar mijn vraag: heeft iemand ervaring met deze lijnverdubbelaar en is het de moeite waard? Op de site kon ik trouwens de prijs niet vinden. Hier een stukje van de tekst: [color:"blue"]Meer scherpte, meer diepte, meer resolutie Met deze DVDO iScan Pro externe lijnverdubbelaar wordt het weergegeven beeld van veel hogere kwaliteit. De iScan Pro verhoogt, simpel gezegd, de resolutie van het aangeboden signaal. Het resultaat is duidelijk: de scherpte neemt aanzienlijk toe en er verschijnt meer diepte in het beeld. Ook de weergave als geheel komt veel rustiger over dan voorheen. "The iScan Plus presents nearly the best performance we've seen in any line doubler product, doing it at a fraction of the cost of others now on the market" Joe Kane Joe Kane Productions, Creator of Video Essentials Vooral bij het gebruik van videoprojectoren (DLP) is het gebruik van de DVDO iScan Pro een verademing. Dergelijke projectoren zijn in staat een veel beter beeld te produceren dan bijvoorbeeld van DVD kan worden aangeboden. Bij projectiegrootten vanaf 1.50 m is dit goed te zien. Bij gebruik van de DVDO iScan Pro zijn onleesbare letters opeens weer lees- baar. Ook het beeld als geheel is veel rustiger dan voorheen. Op de iScan Pro is de helderheid, contrast, kleur, tint en scherpte eventueel nog naar eigen smaak in te stellen door middel van de regelaars aan de voorzijde van het apparaat. [/color] 3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0) Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0 Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen