Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij verduidelijken?<BR>als men her en der leest, zijn ze bij c* bezig met het s*c*2 systeem wat zij trouwens anders noemen.Volgens c* onkraakbaar enz.Maar waarom voeren c* dan zoveel rechtzaken tegen satshops die legale zaken verkopen?loont het nu nog de moeite om satshops te verbieden lege gw te verkopen als ze volgens hen toch gedaan is in apr 2002.Men zou toch denken dat men voor deze 8 maand er toch niet meer naar zou kijken.Er zijn toch heel wat bewegingen nodig om een proces en rechtzaak te voeren?of zie ik bepaalde dingen over het hoofd?

Geplaatst:

Je bent toch wel een hele simpele Belg, Kris! Als het systeem niet gekraakt was en en zoveel gratis gekeken werd, had Canal Digitaal veel meer betalende klanten gehad!! Enne..Ik weet niet hoe het in België zit, maarre de veroordeelde betaalt de gerechtskosten hoor...

Geplaatst:

ik weet niet of je het weet,maar een kijkende belg naar c* nl kan NOOIT een betalend lid zijn bij c*.Gewoonweg omdat het niet mag en kan.Eigenlijk zijn alle buitenlanders geen bedreiging voor c*.Tenzij ze een boete krijgen omdat er buiten nl wordt gekeken.Dan is het iets anders.Maar zijn ze al beboet of op de vingers getikt omdat er buitenlanders kijken? confused.gif" border="0

Geplaatst:

Gerechtskosten ja. (FL 2600,00) Maar wat denk je dat al dat personeel kost dat wekenlang met die zaken bezig is. Nog maar te zwijgen over de recherche bedrijven die ze ingehuurd hebben, de aankopen die ze in vreselijk veel sat-zaakjes doen om "bewijs" te vergaren en de vrij dure advocaat die ze ingehuurd hebben. Reken maar niet dat MSAT of Xtra Sat die zaken zal moeten betalen.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.