Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit is geen Seca probleem maar meer een probleem van je Humax 5400!<P>Met de laatste 10304PNL.HDF is dit EPG probleem opgelost!<P>Taquilla zendt al een hele tijd EPG info uit alleen kon onze Humax5400 het niet aan.<P>Suc6,

Geplaatst:

Dat is niet waar. Zonder enige sofware upgrade zijn de humax ontvangers epg info gaan aangeven op de CSD-zenders.

Geplaatst:

Het is mij opgevallen dat sommige Taquilla kanalen op mijn Humax 5400 EPG gegevens zijn gaan geven, met daarbij zelfs volledige film gegevens als je het vraagteken op je afstandsbediening gebruikt.<BR>Waarom doen sommigen kanalen dit nu wel en anderen niet?<P>Groetjes,

Geplaatst:

Ook de ECHOSTAR 3000 kan ermee uit de voeten komen op een paar kanalen na maar wel beter nu ze het eigenlijk via interactive kanalen wilde doen maar heeft te maken met ASTON modules die nieuw op de markt komen. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Okay Mijn humaxje gaf ook al enkele dagen epg op de spaanse kanalen.<BR>Op de duitse was dit bij sommige zeer goed bij andere heel beperkt.<BR>Nu heb ik de EPG fix software geladen.(1.03.04p) en ik merkt eigenlijk geen verschil.<BR>Is er iemand die mij het vershil ff kan uitleggen?<BR>Ik begrijp eigenlijk ook niet wat de ASTON te maken kan hebben met de EPG?????<BR>Groetjes

Quo signo nata es?
Geplaatst:

Uiterst correct BCN.<P>EPG werkt nu op alle C+ spain kanalen, maar alleen met gegevens over het volgende programma. Daarnaast werkt ook de vraagteken functie met verdere detail gegevens over het programma (in het spaans natuurlijk).<P>Hoewel dit misschien iets te maken heeft met de Humax, is het vreemde dat ik nooit iets veranderd heb aan de set-up van mijn apparaat sinds ik het heb aangeschaft in Februari 2001.<BR>Het lijkt er dus op dat C+ Spain (en naar het lijkt ook C+ NL nu op een betere manier deze EPG gegevens aanleveren zodat ook de Humax ze kan verwerken. Ik neem niet aan dat dit iets te maken heeft met de maandelijkse nieuwe codes.<P>groetjes,

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.