Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waar vind je eigenlijk de Stream/Prova kanalen (Ident: 00 0A)?<P>Bij <A HREF="http://www.lyngsat.com/" TARGET=_blank>Lyngsat</A> kan ik er niks over vinden.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Kijk even bij Seca.mailurl.com daar staan ook een paar providers.<P>groeten Hans

Geplaatst:

Maar ja @Bigfoot1972, had jij op jouw beurt mijn post wat beter gelezen dan was het je misschien opgevallen dat ik het niet over de Irdeto providers 'Stream' of 'Nova' heb (ik zou de vraag dan toch ook niet bij het SECA forum plaatsen).<P>Maar dat ik het over 'n SECA provider 'Stream/Prova' heb met providerID: 00 0A.<P>@wha, bedankt voor de link. Helaas is ook daar deze provider niet weer te vinden. Er staat wel 'n Viaccess provider met Ident: 00 0A bij maar dat is weer wat anders.<P>Toch moet die provider bestaan anders kan duck en freeseka hem toch ook niet in de lijst hebben staan!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

redcat bedoelt hoogstwaarschijnlijk stream/prova/nova op seca want volgens de inlichtingen die ik uit italie heb gehoord schijnt dat ze nu samenwerken met d+.maar moet redcat teleurstellen,heb ze zelf ook nog niet gevonden.<BR>grtz hendrik b wink.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Ga je momenteel ook niet vinden. Zij zijn er gewoonweg nog niet. Heb onlangs gelezen op de italiaanse teletekst dat de unidecoder (hier bedoelen ze mee 1 decoder waarmee je D+ en Stream mee kan ontvangen - dus naar alle waarschijnlijkheid seca) vanaf 26/08 zal aangeboden worden. Tegen dan zullen ze zowieso stream op seca moeten hebben. Valt natuurlijk nog te bekijken of ze deze keer van woord zullen zijn. rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Bedankt voor jullie reactie op mijn vraag.<P>Blijft nog één aspect 'n beetje onlogisch, waarom zijn er wel al key's (en PPUA's & MK01's) in omloop als ze nog niet eens begonnen zijn???<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Ze hebben een tijdje proefuitzendingen gedaan in seca. De codes die je op sommige site's ziet staan zijn hiervan afkomstig.<P>Edwin

Geplaatst:

Het lijkt er toch op dat er op dit moment ook in Seca wordt uitgezonden.<BR>M'n aston module "zeurt" nu om de juiste code, terwijl ik gewoon zit te kijken via irdeto.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.