Gast Geplaatst: 28 september 2003 Geplaatst: 28 september 2003 Ik heb een probleem met norton antivirus, als ik de e mail scan aan zet geeft hij "fout" aan. Wat er dan fout is is niet duidelijk. Deze mededeling geeft hij ook elke keer als ik de computer opstart. Ik heb norton en office er afgehaald en opnieuw er opgezet en windows 98 er nog maar eens overheen gedraaid. Geen resultaat. Iemand bekent met dit probleem?
Gast Geplaatst: 28 september 2003 Geplaatst: 28 september 2003 Heb je ook voor de blasterworm etc,. gescanned ? Zo te ruiken heb je last van een of ander naar geval... Zie ook de andere threat's hierover. Sommige virussen/trojans/worms zijn zo clever geschreven dat zelfs het intikken van bijvoorbeeld www.mcafee.com in je explorer ervoor zorgt dat je systeem afgesloten word of dat je explorer niet meer werkbaar is. Dat KAN dus een reden zijn waarom je problemen met je virusscanner hebt....
Gast Geplaatst: 28 september 2003 Geplaatst: 28 september 2003 De rest lijkt wel te werken, ik kan gewoon een systeemscan doen, de nieuwste defenities ophalen enz. Ik heb systemworks er op waarvan de virusscanner een onderdeel is.
Gast Geplaatst: 28 september 2003 Geplaatst: 28 september 2003 Probleem opgelost. Bij symantec op de site gekeken en dit probleem kwam wel vaker voor. Er kunnen diverse oorzaken zijn, bij mij ontbrak een key in de regestry. Die kwam kennelijk bij de-instaleren en weer opnieuw instaleren niet weer terug. Met een goede handleiding op de site en met regedit handmatig weer ingevoerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen