Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou Neem me niet kwalijk hoor!!!<P>Ik dacht me toch te herineren dat het niet is toegestaan om hier URL's te plaatsen van sites die files aanbieden om TV kanalen vrij te schakelen, of heb ik dat mis?<P>Als dat dus niet meer van toepassing is zal ik hier dus in de toekomst vrijuit URL's plaatsen als erom gevraagd wordt!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Hallo kan iemand mijn vertellen waar duckfiles is gebleven gisteren 10-08-2001 was hij ernog maar nu is hij weg wie kan mijn a u b helpen groetjes peter

Geplaatst:

de duckfiles gooto url is temporary down, I don't know for how long but use president.nu in the mean time

Geplaatst:

@majahy90, je zult het 'gotoo' url wel gekozen hebben, want die is inderdaad verdwenen (die grapjassen van C+ zullen wel weekend dienst hebben!).<P>Maar er is nog 'n tweede url en die werkt gelukkig nu nog prima.<P>Ik zal je de andere url wel even via PM sturen!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Oh ja hoor, ik zie net dat @f1fan zo snugger is geweest om de andere url hier neer te zetten. mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <P>Ik zie aan het aantal posts dat je nog niet lang op dit board zit, maar laat ik je even 'n waarschuwing geven <B>DOE DIT NOOIT WEER</B>, want dan zijn deze url's binnen de kortste keren verdwenen!!!!<P>En volgens de board regels mag je dit soort url's ook helemaal niet plaatsen, dus even de regels doorlezen!<P>En @muts, jij zou toch beter moeten weten!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B><p>[ 11-08-2001: Message edited by: Redcat ]

Geplaatst:

@Redcat,<P>Dat schiet echt niet op hoor.<BR>De beste boys van Canal+, Schalke & Partners en Stekelenburg bedrijfsrecherche zitten op dit forum en andere forums en lezen alle nieuwsgroepen. Als jij weet waar Duck te vinden is weten zij het ook.<BR>Ze vragen de url's toch aan iedereen via PM of e-mail.<BR>Volgens mij kun je de URL beter gewoon bekend maken dan krijgt Duck ten minste ook de hoeveelheid bezoekers waar hij recht op heeft wink.gif" border="0 een nieuwe re-director is toch zo aangemaakt.<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Redcat:<BR><STRONG><P>En @muts, jij zou toch beter moeten weten!<P></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0<p>[ 11-08-2001: Message edited by: muts ]

Geplaatst:

Sorry hoor, kon tijdje niet inloggen.<BR>Zat veel op een ander board en daar werd wel regelmarig url vermeld.<BR>Zal niet meer gebeuren. rolleyes.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.