Ga naar inhoud

SAT4All is trager als de traagste slak!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat zal Freek in zijn nopjes zijn met dit board, want elke sat-freak pinkt een traan weg voor de traagheid van dit vroeger zo leuke board!, bah!

Geplaatst:

Is 't niet beter om deze jongens te steunen i.p.v. alleen maar kritiek te geven?!<BR>Vooralsnog werkt 't nog steeds (al is 't inderdaad iets trager) confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ik moet LD gelijk geven,<BR>denk aan het motto, je moet roeien met de riemen die je hebt'.<BR>Misselijke kritiek is wel het allerminste wat dit board kan verdragen!<P>Dus....<BR>SAT4ALL succes met het vinden van een oplossing om de turbo er weer in te krijgen!<P>Groetjes en een dikke pluim ,<BR>---------------------------------------------<BR>Jonas<BR> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

Komt grag bij de concurentie vandaan?<BR>Die persoon weet denk ik niet wat er zo al komt kijken om een board zo als dit gaande te houden.<BR>Ga vroeg in de morgen op het board, en het loopt dan prima.<P>Doorgaan zo. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Wel grag, op wat wacht je om "de oplossing" te geven.<P>Tuurlijk is het wel gemakkelijker kritiek uit te oefenen, dan oplossingen te vinden hé.<P>Groetjes van een tevreden sat4all gebruiker !!!!<P>Nog véééél succes SAT4ALL<P> wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo<P>Kritiek mag je hebben dat houd ons wakker. ::-)) <P>Ga nou niet zitten zeuren dat het board langzaam is. De backbone is traag als sávonds iedereen de pagina gaat bezoeken.<P>Ik kan je zeggen dat er aan gewerkt word.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator Sat4all™

Geplaatst:

Misschien een tipje voor degenen die he board moeilijk kunnen bereiken; Probeer het eens op een ander tijdstip, er zijn toch vele uren per dag waarop het board wel goed te bereiken is. smile.gif" border="0

Geplaatst:

@ WizZaerd,<BR>dat heb je mooi bekeken, gaat iedereen in de morgen kijken naar sat4all en kan jij op primetime lekker snel surfen op s4all.<BR>Bedankt voor de tip. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

beter traag dan niks mede door dit board <BR>ben ik veel wijzer geworden<BR>en als hij nu door omstandigheden trager word dan vind ik dat je dit board moet steunen<BR>en niet de grond in trappen<BR>dan moet je gewoon weg blijven

Geplaatst:

Misschien moet de topicstarter eens kijken naar zijn eigen verbinding want het board is bij mij ook wel iets trager maar absoluut snel genoeg.<P>En zulke kritiek is natuurlijk onnodig, dom, achterlijk, van de zotte... je begrijpt het wel denk ik smile.gif" border="0<P>Wees blij dat het board er nog steeds is!!!

Geplaatst:

Hi all,<P>Keep this board alive ... What the hell can we do with a dead board ???<P>Beter traag dan niks mensen, ... Als het board off line was, was niemand tevreden !<P>Dus, be happy ... snelheid kan enkel verbeteren en ik ben er zeker van dat ze eraan werken !!!<P>Het is deze tijd al HEEL moeilijk om een HOST te vinden die een (goeie) site wilt draaien dus... : )<P>Keep it as it is guyz ... ALIVE AND KICKIN' !<P>Greetz<P>Pinnie

Geplaatst:

of het nu snel of langzaam gaat<BR>ik vind de hoofdzaak dat het board er is<BR>ik heb er net als jonny b veel van geleerd<BR>mvg douwe

Geplaatst:

Lekker snel vandaag, 17:20 uur<BR>Ook wanneer het wat trager is ben ik zeer tevreden over het board.<BR>Kritiek is altijd makkelijk.<P>Keep the good spirit alive......<P> laugh.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

Volledig akkoord met deka<BR>liever traag dan niets<BR>doe zo voort<BR>marcel

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.