freaky Geplaatst: 29 september 2003 Geplaatst: 29 september 2003 ik wordt gek ik draaide de laatste van jirka alles perfect tot dat ik iets wou afspelen van hd .... alles weg en ik krijg hem ook niet meer geformateerd niet in reiserf en ext ook niet , er staat disk geinitaliseerd voor gebruik formateren en dat doet ie dus ook niet, kan ik hem via telnet formateren? of iemand nog een ander idee Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Jossie Geplaatst: 29 september 2003 Geplaatst: 29 september 2003 kun je de schijf nog wel zien via een ftp progje..? zet hem eens in de pc... AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
Gast Geplaatst: 29 september 2003 Geplaatst: 29 september 2003 lijk dat de dreambox meer schijven stuk maakt, als ik dat zo lees, en ik zit op veel borden.
freaky Geplaatst: 29 september 2003 Auteur Geplaatst: 29 september 2003 ja via ftp kan ik er bij Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Dreamot Geplaatst: 1 oktober 2003 Geplaatst: 1 oktober 2003 Mijn HD had hetzelfde probleem, Samsung 120Gb. In een pc met fdisk de partitie verwijderd. In de dreambox zonder HD eerst een lege emu erin en daarna weer de jirka emu, HD geinstallerd en en paar uur uit laten staan. Hierna kon ik weer de HD gebruiken. Hopelijk heb je hier iets aan. succes
freaky Geplaatst: 2 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2003 helaas werkte dit niet bij mij ,zelfs cleansweap niet en deze gebruik ik bijna altijd dit werkt ook goed bij van die windows versie die voorgeinstalleerd zijn maar ik heb de hdd terug gebracht naar de winkel hij was pas 7 mnd oud even wat geld bijgelegd en mooi van 40 naar 120 gig gegaan dus nou vind ik het niet erg meer Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen