Gast Geplaatst: 29 september 2003 Geplaatst: 29 september 2003 Beste mensen, ik heb een maatje al meer dan 4 maanden wachten op een corrupte BIOS in zijn travel mate 522-tx notebook. (merk is Acer). Ik vraag ne af of ik die ik ook nog aan de praat kan krijgen. Wie kan ons aub helpen. met vriendelijke groet, deicter@msn.com p.franken3@chello.nl
jeevanhoof Geplaatst: 30 september 2003 Geplaatst: 30 september 2003 Hoi, je zal iemand moeten zoeken (of de winkelier) met hetzelfde moederbord. De Eeprom van zijn moederbord in het defecte plaatsen. Vervolgens opstarten, dan onder spanning de Eeprom er terug uit halen. De defecte Eeprom er terug in en opnieuw programmeren. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Moderator Matchless Geplaatst: 30 september 2003 Moderator Geplaatst: 30 september 2003 dan zal de eeprom wel in een voetje moeten zitten.bij normale pc's werkt dat meestal wel,maar vaak zijn bij laptops de chips surface mounted.ook is het zogenaamde hot swapping niet zonder risico's.als je dan pech hebt dan heb je 2 kapotte laptops.maar als je googled dan vindt je met een beetje geluk een bedrijf die een nieuwe voor je progt.dan moet je alleen nog die chip erin (laten)zetten.heb je al eens geprobeerd om nog een keer het bios te flashen?? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 30 september 2003 Geplaatst: 30 september 2003 Ik zou heel graag nogmaals de BIOS willen flashen,. Ik maakte zelf een autobootable CD-rom die de flash utility en de te programmeren Bin file aanroept. Werkt perfect bij een ander notebook maar het desbetreffende notebook gaat enkel en alleen aan en uit (en de CD-rom speler draait als je er een cd-rom induwt). mvg. deicter@msn.com
Moderator Matchless Geplaatst: 1 oktober 2003 Moderator Geplaatst: 1 oktober 2003 probeer het eens met een floppy.wie weet.het is het proberen waard.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
MySat Geplaatst: 1 oktober 2003 Geplaatst: 1 oktober 2003 Citaat: Beste mensen, ik heb een maatje al meer dan 4 maanden wachten op een corrupte BIOS in zijn travel mate 522-tx notebook. (merk is Acer). Ik vraag ne af of ik die ik ook nog aan de praat kan krijgen. Wie kan ons aub helpen. met vriendelijke groet, Kun je wat meer vertellen over ouderdom en evt garantie ? Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Gast Geplaatst: 9 november 2004 Geplaatst: 9 november 2004 garantie hebben we niet: probleem nog steeds niet opgelost. Wie kan me aub helpen? fabrikant kan me helpen Kosten 100 euro
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen