Hyunday magic Geplaatst: 29 september 2003 Geplaatst: 29 september 2003 Hoi mede dreamers, Ik heb een harddisk probleem. Na een schijf controle krijg ik de volgende melding: "Inode x was part of the orphaned inode list FIXED" en dat is dus een hele waslijst Na een herstart weer het zelfde. Ik heb diverse images geprobeerd, maar geen verandering. Geef ik in telnet het het commando "mount" dan zie ik het volgende: "/dev/ide/host0/target0/lun0/part1 on /hdd type ext3 (rw)" Is er een mogelijkheid om hier van af te komen zonder te formateren? Dreambox 7000S image 106.1 (ja deze keer geen Ronaldd) HDD Seagate ST380021A magic The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
Hyunday magic Geplaatst: 30 september 2003 Auteur Geplaatst: 30 september 2003 Helemaal niemand een idee, hoe dit op te lossen? ....... en ja! ook ik ben bezig de laatst Ronaldd binnen te halen..... via 56 k modem, dus voor ik hem binnen heb is er waarschijnlijk al weer een nieuw image, maar ja hobbys vergen tijd (geduld) Magic The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
Jossie Geplaatst: 30 september 2003 Geplaatst: 30 september 2003 ronaldd heeft hem er net weer afgehaald dus nog ff wachte met de nieuwe release... AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
Hyunday magic Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2003 het probleem is opgelost. Ik heb nog een keer de laatste Ronald er op gezet en het probleem is in eens opgelost Topic kan dicht magic The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen