Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb je de satlook naar zweden gestuurd , Prutsie ??

Ik heb hier de Satlook Digital, waar een AC adapter ipv DC per ongeluk is aangesloten. Nu laat de Satlook maar de helft van een satelliet zien, je ziet de hoogste transponders, en verder alleen analoog. Digitaal ontvangt hij niets. Een schema zou wonderen doen. Ik heb al wel een TV gedeelte gevonden, paar postings naar boven, maar niet het andere gedeelte. He gaat dus om de Digital. En anders moet hij maar naar Zweden, of een andere reparateur in NL, die wel schema heeft.

Bedankt. (wat een pech; schotel weg - zie off topic- en nu ook nog een defecte Satlook) Ik ga vanavond maar eens een flinke borrel nemen !!!

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

• 2 weken later...

Geplaatst:

Nee, opgestuurd naar het Nederlandse bedrijf waar ik het apparaat vandaan had. Deze hebben het apparaat naar de fabrikant opgestuurd. Dit was simpel te zien omdat er een reparatiebon bij terugkomst bijgesloten zat en er een stickertje op de binnenzijde van het deksel was geplakt welke alleen van de fabrikant afkomstig konden zijn.

Groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen