Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 Hoe kan ik in plaats van een zwart beeld de mooie plaatjes van Cinenova 1 en 2 te zien krijgen die te vinden zijn op de Hotbird?
Gast Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 volgens mij is dat cryptoworks encoded dus gaat dat ff lastig worden mitz je de ci module hebt<P>thatz it.
Gast Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 Eigenlijk staat dit in de verkeerd gepost, Cinenova gebruikt namelijk CryptoWorks <P>Je kunt er geen particulier abo-tje op afsluiten, het signaaltje is alleen voor kabelkopstations bedoeld!<BR>Voor zover mij bekend zijn er nog geen (public) cracks voor te vinden... <BR>Wordt een kwestie van "even geduld, a.u.b.".<P>Groeten, CK <p>[ 24-08-2001: Message edited by: CK ]
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 helemaal goed, dit staat ook verkeerd maar ik wil er toch nog ff wat aan toevoegen<P>voor al dit soort vragen kijk eerst zelf ff<BR>wat voor codering ze gebruiken<P>je kan dit allemaal vinden op lyngsat<P>ToPiC CloSeD???!
Aanbevolen berichten