Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat is er aan de hand met PALCO!!!!!<BR>Heb de 3 in 1 fun van de eend en ook<BR>andere files gebruikt.Keys zijn goed<BR>dat weet ik zeker, andere D+ kanalen<BR>beeld.Ik heb een humax 5400 met allcam<BR>2.4.Zijn er meerdere met dit probleem!!! confused.gif" border="0confused.gif" border="0mad.gif" border="0

Geplaatst:

Geen problemen op de Aston Xena.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Palco zwart? nee jo ik heb ook humax 5400 werkt prima hier met ds9 alles open .<BR>Ik ben namelijk laugh.gif" border="0 alergis aan zwarte beelden laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:
Originally posted by dommelsch_fan:<BR>[QB]Wat is er aan de hand met PALCO!!!!!<BR>Heb de 3 in 1 fun van de eend en ook<BR>andere files gebruikt.Keys zijn goed<BR>dat weet ik zeker, andere D+ kanalen<BR>beeld.Ik heb een humax 5400 met allcam<BR>2.4.Zijn er meerdere met dit probleem!!! <P><BR>Ik heb hier het zelfde probleem GEEN PALCO<BR>wel T+ als ik de CI-module gebruik dan werkt het wel weer :-) jammer genoeg niet met de 2in1 kaart :-( en ver2.4
Geplaatst:

Heb je ook nagekeken vanaf welke satelliet je ze probeert te kijken. Ik had ook geen beeld op Palco (Astra), je moet ze hebben vanaf de hotbird.

Geplaatst:

Oke jongens allemaal bedankt voor jullie<BR>reactie!!!Ga het straks nog eens helemaal<BR>uitpluizen!<BR>Groetjes rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Lees zojuist dat er een allcam 3.0 nl is<BR>en heb deze meteen op m'n humax gezet.<BR>Palco's weer beeld laugh.gif" border="0 het zappen gaat<BR>wat trager, maar dat zal binnenkort wel<BR>gefixt worden.Nu ook dolby digital werkend!!<BR>Wat kan een sathobby toch leuk zijn!! wink.gif" border="0laugh.gif" border="0<BR>Topic kan bij deze gesloten worden.<BR>Iedereen bedankt voor zijn bijdrage! wink.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi,<P>Waarom werkt p*lco met 3.0 wel op een humax en niet op de 2.4 versie????<P>Wat is het verschil als deze keys wel op de aston draaien?????<P>Heel erg benieuwd, naar het antwoord,<BR>groeten fred.<P>p.s nog steeds met 2.4 aan de band, wil geen ruzie met mijn Hummie....hihihi<BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

tsja ik heb eigenlijk geen idee waarom.<BR>Heb er inmiddels al 3.1 op staan en<BR>werkt goed op alle palco's.Met 2.4 in<BR>'t begin ook maar ineens niet meer.<BR>Waar dat nou precies aan ligt....geen<BR>idee!!!! rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Hier hetzelfde probleem, en dat is jammer, met HBemu loopt op 2.4 veel beter dan op 3.1,<BR>hoewel met beide versies helaas de Hum wel af en toe vastloopt, het lijkt wel of hij niet echt goed tegen zappen kan.<P>SatDr<p>[ 26-08-2001: Message edited by: satdr ]

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.