Ga naar inhoud


S-VHS naar SCART mogelijk?


Gast allround

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om een S-VHS uitgang naar een scart ingang te knopen? S-VHS uitgang LIJKT op PS2 aansluiting maar heeft een ander pin-out en pin aantal. Ik zou graag mijn s-VHS aansluiting op IBM notebook op m'n TV willen aansluiten. Is dit simpel te realiseren?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dreamboy heeft gelijk, bij die verloop, welke 'Tonskidutch' laat zien, SVHS naar Scart gaat het crominantie signaal naar de ROOD-pin=15 van de Scart.

Dus alleen als de TV van 'Allround' via AV / Ext omschakelbaar is naar SVHS zou het mogelijk zijn.

 

Anders een SVHS naar Cinch=tulp omzettertje gebruiken en die kan weer in de composiet-ingang van die grote stekker !!

 

Snurker

post-465-1318257827,309_thumb.jpg

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een op een nvidia chipset gebaseerde video kaart heb,kan je met een progje genaamt TV-Tool een optie aanzetten force rgb op tv uit(tenminste iets in die geest).

 

Heb het probleem ook eens gehad met mijn oude slaapkamer pc en met bovengenoemde optie was het probleem verholpen.

 

groeten,

 

Ricow

Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...