Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Beste hobbyisten, <P>Ik heb een klein vraagje, ik heb momenteel een Philips 7071 ontvanger maar vind dit een onding, wil een betere ontvanger, eentje die ook gewoon tequila en kiosk kan decoderen. <BR>Wie kan mij zeggen wat een goede keus is, budget is niet echt een issue!!<P>Alvast bedankt voor de hulp
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Moet er een harddisk inzitten? En is een Humax 5300/5400 met een Aston cam een optie?
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Is er dan een fatsoenlijke seca ontvanger met een harde schijf?<P>En de humax 5400 veel over gehoord, maar is dit werkelijk dan de beste keus?<P>Groeten<BR>Johan
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Ik heb nog wel een STRONG 8000 te koop...<P><BR>(Sorry ik kon het niet laten)
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Een Aston cam is een module die je in receivers met Common Interface slots kan schuiven, om zo SECA te kunnen decoderen. <BR>De 5400 is vooral ideaal als je hem patcht zodat je zonder extra cams te kopen wel Irdeto/Seca/Betacrypt/Viacess kan kijken.<P>En er zit geen regiocode in zodat alle zenders te decoderen zijn.<P>Vertel wat duidelijker wat je precies wilt. Er zijn nog vele andere receivers die ook weer zo hun voordelen hebben, je bent dan alleen meer geld kwijt denk ik.
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Ik wil een seca ontvanger waarbij ik dus tequilla kiosk en verder alle andere kanalen wil kunnen zien die duck en murdock en al die andere files mij bieden. Momenteel krijg ik geen kisok en tequilla door die landen code. Ik hoorde dat een humax daar geen moeite mee heeft aangezien deze geen landen code heeft maar zijn er ook ontvangers die dit ook kunnen maar die ook een harde schijf hebben. bijvoorbeeld de nokia 9902 is dat ee goede keus? Of kan ik beter voor veilig gaan en een humax 5400 kopen?
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Ik zou, als ik jou was, toch gaan voor de Echostar 3000/2510 IP (eventueel met embedded viaccess).<BR>Ik heb de 2510 IPviaccess + Aston Seca 1.05 CI nu 3 maanden in m'n bezit en vanaf dag 1 kan ik perfect K, P, T en zowat alle C+ kanalen kijken.<P>Voor het programmeren van een goldcard gebruik ik de VP2. En dan kan je beide systemen ongestoord kijken.<P>Ik haal ook geen rare truukjes uit met gepachte CAM's etc.<BR>Voor Irdeto (maar hier wijken we even van de vraag af) heb ik mijn goeie ouwe Nokia 9500s met goldcard.<P>Succes met het maken van een keuze.<P>Groeten
maveric Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 wil je lekker wat hobbyen is de 5400 de beste keus is ook het meeste van te krijgen wat betreft files software en dergelijken en zeker niet duur nu je niet direct een of meerderen modules nodig hebt voor verschillende coderingen
maveric Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 en truukjes hoef je niet bang voor te zijn want er is zat uitleg te vinden op dit board
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Vergeten jullie er a.u.b. wel bij te vermelden dat de toekomst van ALLE Aston CI CAMS niet zeker is. Na de kaartwissel is het maar de vraag of deze zullen werken...<BR>Wel zo eerlijk voordat er iemand 1400,- uit zijn knip trekt??
xfiles69 Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 waar haal je het verhaal weg datze het niet doen?<BR>Volgens mij alleen maar ge*** in de ruimte
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Een humax irc5400 + aston 1.05 cam is de beste optie die er is. Kijk maar bij te koop.<P>De kans dat je een tweede hans humax kunt kopen is erg klein, als die kans er is betaal je een relatief hoge prijs om dat deze zeer geliefd is en veel mogelijkheden heeft.<BR>
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 @monderman<BR>Je moet weten dat er nog vele andere goede ontvangers op de markt zijn al kennen de meeste hier op het board enkel maar de humax5400.Als het de bedoeling is voor in de toekomst bvb. over te gaan op een draaibaar systeem dan zijn er betere keuzes.<BR>De humax kan bvb. niet rechtstreeks een actuator motor sturen,dan zul je moeten denken aan een echostar 3000IP<BR>of een strong4375(die persoonlijk mijn voorkeur uitdraagt).<BR>Wat het ontvangen betreft van de Kiosk en de Tacquilla kanalen, dat kan iedere CI ontvanger aan met een Aston 1.05 module bvb.<BR>
Gast Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 Hoe zit het dan met landencodes, ik heb vernomen dat de strong in de nieuwe firmware landen codes heeft ingebouwd? Is dan de strong4375 niet een slechte keus?
Aanbevolen berichten