Ga naar inhoud


[Strong 8000] Dooie strong srt8000 redden met een j-tag


Satq

Aanbevolen berichten


 

@Rebel, ja hier hebben wij het over, de 74HCT244 is niet te garanderen bij 3,3 volt, de HC uitvoering doet het wel bij 3,3 volt.

 

Helaas is het zo dat ik in het geheel geen contact krijg met de flashrom, ik zal eerst deze eens verwijderen en kijken of hij het nog doet.

Met de CPU krijg ik wel contact (overigens ook met de 74HCT244) maar een ID van de flashrom kan ik nieu uitlezen.

 

Voor diegene die het ook wil proberen, bij het xsat team http://xsat.rtfm.be staat een programma waarmee je een xsat 310 kunt flashen via JTAG, deze gaat opzoek naar een 29LV160, deze flashrom zit er natuurlijk niet in, maat het programm zou wel de ID van de flashrom uit kunnen lezen.

 

Het lijt er op dat deze falshroms anders worden aangsloten of dan mijn flashom stuk is.

 

Mocht iemand een schem van een SRT8000 dan hoor ik dat natuurlijk heel graag, heeft en nog iemand een experimenteer strong in de kast liggen, dan hoor ik dat ook graag.

 

Groeten

 

Satq

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Tot nu toe loopt het nog niet zo voorspoedig, de SRT8000 die ik op de kop had getikt voor dit experiment heeft meer kuren dan alleen maar een flashprobleem.

 

Mocht er iemand zijn die er nog een heeft liggen of eventueel alleen een los mainboard, dan hoor ik het graag.

 

Satq

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...