Gast Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 De bekende URL voor deze prachtige site werkt niet meer! Of heb ik nou iets gemist na de vakantie en is er een nieuwe URL "in het spel"??????
Gast Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 hij doet het nog alleen url is gewijzigd..<BR>met een beetje zoekmachine kom je er zoniet lamaweten
Gast Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 Hoi radxnl & looseragain,<P><BR>Keb me hier met een goede zoekmachine een pleurrus gezocht, dat wil je niet weten, en heb alle URL,s gehad, maar helaas mocht het niet baten, nergens is mijn favoriete "Freesaca site" boven water gekomen, dus geen nieuwe URL <BR>Verders mooi balen <P>Bruce.
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 jongens, ben ff op werk. probeer vanavond anders uiterlijk morgen thuis ff jullie pmmetje te doen..<P>maar hij is er hoorrrrr.. maak je geen zorgen
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 d'r is pm..<BR>la me ff weten of ie bij jullie ook nog loopt... hier(werk) geen problemen
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 ze gaan stoppen daar denk ik kijk eens <A HREF="http://www.domenator.com/forsale/" TARGET=_blank>http://www.domenator.com/forsale/</A>
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 I.d.d heb de link ff bekenen Pipo, jammer dat ze het spul willen verkopen, was een goed vertrauwende site, waar ik graag eens in maand mocht komen maar hopen dat iemand het wil overnemen We wachten het wel af, het is niet anders... <P><BR>Bruce
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 Hallo radxnl,<P>Bijdeze bedankt voor je mail die je me toegezonden hebt en voor je goede bedoeling, site staat in de verkoop, en is dus dood <P>Bruce
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 nu is de site hier ook dood...<BR>we blijven zoeken<P>ik laat het nog weten
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 het werkt als een speer even zoeken, maar het is nog steeds actief.
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 Allemaal BullSh*t.<BR>kijk gewoon op: <A HREF="http://www.FreeSeka.nip.net" TARGET=_blank>www.FreeSeka.nip.net</A> <BR>beam.to/FreeSeka<P>Fr**k had weer huisgehouden!<P>JosBrink .FS.
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 Geachte Josbrink,<P><BR>Je hoeft niet direct te schelden hoor, dat van 'bullsch#t' enzo,afijn gisteren avond werkte die link nog niet,die ik ook tegengekomen was via een zoekmachine, maar werkt i.d.d nu wel, net nog ff gekeken,ik zal gisteren wel te snel zijn geweest bijdeze dank ik u, voor de link, kan weer heerlijk verder met mijn hobby <BR>En ieder hier, ook veel succes met de hobby <P><BR>Bruce
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 Site is niet dood op internet ze verkopen gewoon de url omdat freeseka steeds veranderd van url omdat dit de pak kans kleiner maakt. Dus de url waar jullie het over hebben is er gewoon eentje die op gezegd is door de operator van Free Seka omdat ze weer ergens anders een url willen openen maar die helaas bij niemand van ons bekend is. Btw Radxnl als jij de link hebt kan je hem dan naar mij sturen naar mij.<P>Met vriendelijke groet Sat4ever
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 via g**gle.com kom je er uit, ik althans wel<P>success
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 MENSEN HET HOEFT NIET ALTIJD AAN DE URL TE LIGGEN,KAN SOMS OOK MET JE EIGEN PROVIDER TE MAKEN HEBBEN.VANDAAR DE ÈÈNE DAG WEL EN DE ANDERE DAG NIET.HEB JE GEEN GEDULD BEN JE GEEN KEREL ????
Aanbevolen berichten