Gast Geplaatst: 8 oktober 2003 Geplaatst: 8 oktober 2003 ik heb vanochtend mijn patch naar gerrit gestuurd in de hoop hem hiermee te helpen. ik heb met deze patch dus al meerdere asscom ontvangers gepatched en tot op heden echt geen probleem ondervonden. wat ik wel een keer tegenkwam bij eentje is dat de laatste commandoregels enkele keren ingevuld moesten worden omdat het leek alsof hij deze niet gelijk pakte, maar dat is maar bij eentje het geval geweest. ik doel dus op we 0x7fe 0 en we 0x7fe 0 . let goed op cijfers/letters en de spatie!!! succes
Gast Geplaatst: 8 oktober 2003 Geplaatst: 8 oktober 2003 Dat is mooi. Ik ben benieuwd wat het opleverd! Hopelijk gaat dit wel goed... Grtz, Steven
TheWizard Geplaatst: 9 oktober 2003 Geplaatst: 9 oktober 2003 Ik heb de patch van Gerrit ontvangen. Deze ff bekeken met een textverwerker... Lijkt gewoon goed te zijn d.w.z. komt grotendeels overeen met de org. firm. TheWizard! Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Gast Geplaatst: 9 oktober 2003 Geplaatst: 9 oktober 2003 wel dan wil ik het graag proberen,alleen heb ik nog geen soft?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen