Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 Ik hoorde vandaag bij van Hunen in Arnhem dat Canal + binnen kort een software update gaat versturen zodat kijken naar Canal + met een Illegale kaart voorlopig verleden tijd is.<BR>Weet iemand hier al meer over of is dit de zoveelste gerucht??<BR>Is er nog iemand aan de Humax 5400 kan komen voor een redelijke prijs, ik kan hem nergens meer kopen.
Montoya Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 Hahaha, heeft heel Sat hackend Europa weer wat te doen
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 hehehe dat zeggen ze al 3 jaar : ))))))))
maveric Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 wie maalt er nu om die achterhaalde films van freek had ie al veel eerder moeten doen kunnen we eindelijk weer eens aan de slag!
Sjaak Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 Ja dat horen we wel vaker eerst zien dan geloven <BR>Sjaak
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 Och ja, die 3 flut kanalen van C+ NL....daar maak je je toch niet druk om!
maveric Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 nu om deze tijd james bond is dit niet meer voor net5 0f rtl4
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 WAAR WILLEN ZE DIE UPDATE DAN IN VREDES NAAM IN STOPPEN?????? IN DE CI MODULE OF IN DE SECABOXEN???<BR>ALS ZE DE BEVEILIGING BEDOELEN ZOALS DIE VAN SECABOX PORTUGAL OF DIE VAN ORBIT,DAN MOETEN WIJ ER TOCH GEEN LAST VAN HEBBEN NIET DAN.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 De Seca boxen gaan via de sat, en voor bezitters van een CI hebben een probleempje. Zij moeten bij het hoofdkantoor van C+ voor een update!
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Eh, Appien, moet mijn schoonmoeder van 90 dan met haar doos bij C+ langskomen of moet ze dat dan even met haar computer met UPC internet aansluiting in haar doos downloaden...?<BR>Misschien komt het door de warmte dat ik even in de war ben.
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 @appien <BR>Zij moeten bij het hoofdkantoor van C+ voor een update!<BR>Gaan zij dan de volgens hun illegale aston cam updaten <BR>Ik begrijp je niet helemaal <BR>Wat moeten wij hier van denken volgen jou ?<P>Robbie
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Je kunt met je Aston naar het hoofdkantoor van C+. Anders heb je helemaal geen beeld meer. Het nieuwe signaal wat dan wordt uigezonden werkt dan namelijk niet meer op een aston! (en GW natuurlijk ook niet meer)<P>PS C+ kan ook thuis bij je langs komen maar daar rekenen ze voor Abbo's slecht ƒ 399,-- voor.
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Huh...?<BR>Is dit een grap of wat.<BR>Wat kost het dan als ze even bij mij in Duitsland langs moeten komen.<BR>En wat zegt de consumentenbond hier weer eens van.<BR>Volgens mij kan het hier alleeen om een slechte grap gaan.<BR>Ze blijven mooi met hun poten van mijn Aston CAM af.
Murdock Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Hoe willen ze in GODSNAAM een CI op afstand programmeren!<P>Ze mogen dat niet eens! (copyright)<BR>Zeker omdat de CI's internationaal zijn.<P>Wat ze wel willen doen is de software in orginele C+ ontvangers patchen.<P>M.a.w. zullen ze niets aan de uitzendnorm veranderen (mediaguard) en als ze het technisch voor elkaar krijgen om de goldcards uit te sluiten dan komt er op zeer korte termijn weer een hack!<P>Mediaguard is het meest kraakgevoelige coderingssysteem aller tijden!<P>Maar ik denk dat ze dit wel laten. Ze hebben een tijdje geleden een proef gedaan voor de Strong SRT8000H/Nokia9302/9304 ontvangers. De update is bij 0% van de ontvangers gelukt en meer dan 30% is gecrashed!<P>Strong heeft hier een enorme schadepost aan over gehouden. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Toch moeten we Canal + niet onderschatten. Ze mogen hun signaal op ieder mogelijke manier beveiligen. Met de Aston CI CAM's hebben ze niets te schaften dus is er nog steeds een hele gerede kans dat deze het volgend jaar gewoon niet meer doen met de nieuwe kaarten (ik verwacht zelfs niet anders). Wel moet in 2003 alle DVB signalen middels CI CAM's kunnen worden ontcijferd. Dat verplicht Canal + dus tot het aanbieden/ontwikkelen van een compatibele CI CAM. Het zou dan een soort omruil project worden van 1:1. Aston 1.x inleveren tegen een CanalCrypt CI CAM... Deze zullen dan zeer zeker een landencode krijgen. Waar ik technisch moeilijk over uit kan... Hoe zou op een standaard Seca doos mét een XCA2 software-update die snellere kaarten gaan werken. Immers: de hardware wijzigt niet.... Volgens mij gewoon een hoop bangmakerij op dat punt....
Aanbevolen berichten