Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 c+ kan zeker de gw op zwart zetten ,zal ook gaan gebeuren zoals van hunen gezegd heeft ,er zijn andere systemen die ook zo werken waarbij de kaart echt bij de ontvanger hoort zoniet geen beeld of c+ het allemaal doet is een vraag die we binnenkort <of over langere tijd>beantwoord zullen krijgen
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Ik ga dit gedoe gelaten tegemoet.<BR>Mimisiku heeft inderdaad gelijk. De EU heeft al vastgelegd dat, ik geloof al vanaf 2002, alle ontvangers voor pay TV een CICAM type moeten zijn. Dus je eigen doos (laten) maken en dan helemaal dicht timmeren mag sowieso niet.<BR>En wat gaat er dan met de Irdeto klanten gebeuren, die nog helemaal geen Seca CAM of ontvanger hebben...?<BR>Nu begrijp ik waarom ze Hfl 140,- voor een kaart verlangen en dan nog eens Hfl 30,- per jaar voor het abonnement dat nergens op slaat. Van die pot wordt dit hele gebeuren gefinanciert.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Zeg, gaan we serieus verder? <P>Het lijkt mijzelf behoorlijk onwaarschijnlijk dat C+ bepaalt met wat voor ontvanger wij moeten kijken. En als ze hun zin zouden doorzetten, komt de EU / Consumentenbont echt wel in aktie!<P>En Sat4all natuurlijk ook : Die sponsert dan de bakstenen welke we kunnen "opsturen" naar het C+ hoofdkantoor! <P>
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Nogmaals..Vergis je niet in Canal Digitaal! Hun arrogantie niveau is geheel conform de Microsoft standaard. Iedereen klaagt, maar wel gewoon door blijven kopen... Mij zal het helemaal niets verbazen als alle Aston CI's gaan uitvallen.. Kijk maar eens naar je contract als je een kaart aanvraagt voor Canal + voor een niet gecertificeerde ontvanger! Je tekent, want je wil wel het kaartje...Echt.Het niet kunnen bestellen van PPV is je kleinste probleem...
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Misschien is het dan toch eens tijd om ze op te bellen en te vragen of ze ook op goldkaarten service verlenen.<BR>Het zal wel WEER een ORDINAIRE stunt van ze zijn omdat hun telefoon inkomsten weer eens terug lopen, Wat doet heel Nederland weer BELLEN, wat moet ik met mijn ontvanger doen, sorry mr/mrs wat is uw naam adres telefoon enz enz ping ping ping daar gaat de kassa weer.<BR>Dit noemen ze service.<BR>Nou bij mijn krijgen ze allemaal service tot de voor deur.<BR>En dat wow ik kwijt.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Zullen we, net zoals bij de radioveiling, een bel actie opzetten. <P>Bellen we met zun allen naar de 2 kamer!<P>Of we moeten C+ maar uitkopen!
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Mensen ik lach me kapot die humor op dit forum is geweldig keep on smiling
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Voor gebruik van de nieuwe kaarten zal er op zijn minst een andere software in de secadoos gezet moeten worden, daar zal de eigenaar echt toestemming voor moeten geven.<BR>Aangezien ik in de secadozen geen mogelijk zie om te kiezen tussen wel en niet (nieuwe) software downloaden zal dat schriftelijk moeten en dat zal een probleem worden.<BR>De eerste die ongevraagd software in mijn seca doos stopt heeft dus een kort geding aan zijn broek, zelfs c+ mag dat niet zomaar.
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Inderdaad,canal + mag zeer zeker niet ongevraagd enige modificatie in mijn eigen betaalde secadoos brengen,hij is niet gehuurd,hij is mijn eigendom,betekent volgens mij als het ware dat zij mij wel een nieuwe kaart kunnen sturen waardoor het voor hun iets meer dicht zit,zij moeten zorgen dat ik beeld krijg ook al mogen zij mijn doos niet patchen,volgens mij is dus het werkelijk veranderen van het seca decodeer systeem uitgesloten,want zoals ik de doos toendertijd gekocht heb en mijn eigendom is,zo moeten zij blijven zorgen dat ik met die doos gewoon mijn abbo kan behouden zonder dat zij aan mijn doos gaan modificeren,dus hooguit een nieuwe kaart,want de technische ingreep van hun kant uit levert mij geen voordeel op en hoef ik dus niet te accepteren.Het veranderen van het coderings signaal waardoor ik dan met mijn niet door canal + gepatchte doos niet meer zou kunnen kijken zou zelfs wel eens niet rechtmatig kunnen zijn en bij een eventuele rechtzaak zou canal + daar aardig mee op hun bek kunnen gaan,het lijkt mij dat Aston hier graag een rechtzaak over begint daar hun cam eventueel waardeloos zou worden en hun totaal buitenspel komen te staan.Europees gezien zijn er zelfs al wat beslissingen op dat vlak dus ik denk dat het <BR>waarschijnlijk zelfs niet èèns haalbaar is wat canal + wil doen,zij hadden voordat zij de dozen aan de consument verkochten moeten zorgen dat hun systeem in orde was,achteraf rommelen aan mijn doos NO Way dat doe ik zelf wel.
Bink Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 ha ha... al hoe graag ik het ook met je eens zou willen zijn: je relaas is gelul natuurlijk.<P>Kijk als jij geen software-updat wilt, prima: dan kijk je toch lekker NIET meer naar de Nederlandse zenders?<BR>C+ zal zo'n rechtszaak echt wel winnen hoor, als je die zou aanspannen. Kijk: zij veranderen hun codering, en het is alleen maar service dat je geen nieuwe doos hoeft te kopen... ze veranderen hem notabene GRATIS voor je... <P>Nee, je weigering om een software-update te ontvangen, is echt een lachertje....<BR>Nogmaals: ik had het graag met je eens willen zijn, maar als het gaat om het veranderen van het coderingssysteem staat C+ nu eindelijk eens gewoon in haar recht... al hoe vervelend het voor ons Aston-gebruikers (including me!) ook is.....<BR> We zijn er zelf mee accoord gegaan dat er met de aankoop van onze niet-officiele tuner "geen garantie voor continuering van de ontvangst van C+ signalen" is gegeven...<P>Bink.
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Wat is het adres van die knaken leiers, heb de bakstenen al klaar liggen, maar toch wel weer leuk als ze gaan veranderen HEBBEN WE WAT WEER TE HACKEN :-))) <P>Laat maar komen ......
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 CyberSpy, als je die baksteen opstuurt, doe er dan een briefje met volgende tekst bij: "Dit is de steen die me van mijn hart gevallen is toen Canal+ eindelijk uitviel en ik er niet meer naar hoefde te kijken"...!!<BR>Groet.... <p>[ 28-08-2001: Message edited by: svetik ]
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 is het een antwoord nummertje? Dus gratis?<P>op de werf hier staat namelijk een pallet cement ( Zakkie of 20 ) en dies keihard..Kwil er wel vanaf...
Aanbevolen berichten