Ga naar inhoud

Binnenkort geen Canal + meer met Goldcard ????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier nog een oude caravan staan kan je die ook opsturen ?? (lol)<BR>Wel met bom natuurlijk<P>Robbie laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik heb nog wel een paar cub aarde liggen in de tuin waar ik van af wil. laugh.gif" border="0<BR>Dat C+ bedrijf is prima geschikt als vuilstortplaats!! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Heb hier op zolder nog een paar B/W VGA monitortjes liggen...wil ik best opsturen als het een antwoordnummertje is wink.gif" border="0 Ben ik van de zooi af... Geeft zo'n lekkere rotzooi als ze aan de achterkant door de brievenbus vallen ;D

Geplaatst:

hoe vaak heeft c+ al iets veranderd analoog naar digitaal irdeto naar seca dus dit drukken ze ook er wel doorheen wat hier ook van waar mag zijn maar van de andere kant moeten ze ook wel

Geplaatst:

Maniak ik weet niet wat voor een seca doos je hebt maar c+ heeft al een software update gestuurd naar de stong8000 en hier op afstand een regio code ingezet ik had 2 seca's een geupdate de andere niet stond niet aan maar de ene geeft mooi geen k en taq meer door dus ik ben genoodzaakt hem te updaten en Murdock jammer genoeg is het hun dan toch gelukt 2 te updaten (een van mij en een van een kennis. frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

In feite heeft Premiere World iets dergelijks gedaan, door Irdeto om te zetten in BetaCrypt. Een PW kaart doet het niet zonder meer in een Irdeto CAM. Dus waarom zou C+ niets iets dergelijks mogen (kunnen) doen. Als C+ hun eigen soepje gaan koken, moeten ze er wel een CAM voor op de markt brengen. Alhoewel de aangekondigde BetaCAM´s nooit op de markt kwamen omdat PW weer tegensputterde. Wilden ze niet. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

mooie verhalen maar nu terug naar de werkelijkheid.<BR>even logies denken ,de ontvangers zijn verkocht door fabrikanten en in licentie gebouwd. en verkocht,het kan dus niet zijn dat zonder meer iedereen gedwongen wordt om een nieuwe doos te kopen.<BR>de oplossing moet gezocht worden in de mogelijkheden die de spelers hebben.<BR>dit is de softweareopgread van de dozen en de mogelijkheden die een decoderprocessor heeft,in samen werking met de smartkaart.<BR>langs komen doen ze niet,en zien wat en of een smartkaart illegaal is ,is niet mogelijk<BR>omdat een doos geen terugmelding heeft.kortom<BR>er blijven gelukkig mogelijkheden en tot die tijd blijft het koffie dik kijken in plaats van zwart.<BR>grutjes qmabir laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Humax 5400 nog volop te koop bij Space Satellite Communications prijs FL 1000,-<BR>Oude en nieuwe modellen!!! mail even info@spacesatellite.nl

Geplaatst:

Nou moet binnenkort me dak vernieuwd worden, daar ligt een cub op "wat" aan grind op laugh.gif" border="0 <BR>Zou ik die kunnen doneren denken jullie ?<BR>Ik vraag me af wat er nu allemaal waar zal zijn, al die veranderingen kosten nu eenmaal een hoop geld voor C+, en aangezien ze het niet meer zo breed hebben geloof ik niet dat het een ingrijpende zal zijn waardoor wij allemaal LETTERLIJK ZWARTKIJKERS zullen worden.<BR>Ze helpen ons wel met de hobby a life te houden zodat we niet op straat gaan hangen en het risico lopen door een parttime salesstudent een abbo aangesmeerd te krijgen voor C+.<BR>We wachten wel af ! (voorlopig heb ik nog beeld) laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.