Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Door het versturen van software updates naar alle seca-bakkies lijkt het erop dat Freek echt iets van plan is. Ik vermoed dat ze inderdaad iets van plan zijn. Er zijn diverse PPUA en MKEY's in omloop die al meerd dan 3 maanden publiek zijn en nog steeds werken. Voorheen werden deze binnen een paar dagen uitgeschakeld. Als Freek het voor elkaar krijgt om alle GW en illegale kaarten met een update/upgrade aktie uit te schakelen dan hebben wij weer wat te doen!<P>Bundy.
Gast Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 Mischien zit er wel wat waarheid in, volgens mij is Sky ook niet te kraken.
Gast Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Axelerator:<BR><STRONG>Mischien zit er wel wat waarheid in, volgens mij is Sky ook niet te kraken.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Sky is al gekraakt alleen te duur om naar te kijken.
Gast Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 Mischien kunnen ze het toch, Sky is ook niet te kraken!
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 Dat zijn jouw woorden. Er zijn al proggies om een originele sky kaart te tweaken
prutsie Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 @Appien<BR>Interessant,waar, en hoe??<BR>Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Edwin Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 Zou ik ook wel eens willen weten. Ik dacht dat Sky onfeilbaar was.<P>Edwin
Gast Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 Misschien gaan ze over op de SECONDERY MK en KEY`s.Tja en dan kan de G.W. het niet meer aan helaas.
Aanbevolen berichten