bbbb Geplaatst: 1 oktober 2003 Geplaatst: 1 oktober 2003 Jongens ik kan mounten met de comando mount -t nfs -o nolock 192.168.0.1:/home/bert/dreambox /hdd .Heb ik getest door een mapje met naam bert in de map movie te zetten.En dan via de dreambox hoofd menu map te selecteren En dan root dan zie je de map hdd en de map movie .In map movie zie je bert staan.Maar als ik wil opnemen met de dreambox gebeurd niets Ik gebruik linux suse 8.2 en officele image 1.06.1 .Wie kan me helpen vriendelijke groeten bbbb
rai Geplaatst: 1 oktober 2003 Geplaatst: 1 oktober 2003 Zie je die map movie nu binnen de map hdd, of staat deze naast de map hdd? Hij moet namelijk binnen /hdd staan. Anders even met de hand een mapje met de naam movie aan maken binnen /hdd
bbbb Geplaatst: 1 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2003 is de comando om directory temaken zo mkdir -p /home/bert/hdd/movie vriendelijke groeten bbbb
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 1 oktober 2003 Geplaatst: 1 oktober 2003 yep (die -p zorgt ervoor dat als je een map in een map maakt, en de boveliggende map bestaat nog niet, dat die ook gelijk gemaakt wordt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen