Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik beg geen beeld op kiosk taq en placo wel <BR>de ned. kanalen ,c+ eurosport etc.dus geen ppv <BR>ik gebruik nu aston 1.05 hum5400 soft 10306 +duckfile 18/8 <BR>wat doe ik verkeerd?

Geplaatst:

ik heb de nieuwe settings geladen ,nog steeds geen beeld , freq zijn goed k1 wel beeld , taq 0 beeld. <BR>dus er moet iets verkeerd zijn met mijn kaart maar wat?

Geplaatst:

Ik had hetzelfde probleem met duckfiles van 18-08. Heb nu s*c* 105 files en alles werkt weer. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>km

Geplaatst:

waar staan deze files , of kan je ze effe mailen .derrick.dvl@12move.nl

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by dvl76:<BR><STRONG>waar staan deze files , of kan je ze effe mailen .derrick.dvl@12move.nl</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>je hebt een E-mailtje ontvangen<P>KM wink.gif" border="0

Geplaatst:

bedankt voor de mail, maar nog steeds geen beeld op kios/taq geen ppv<BR>hetzelfde dus, welke prog gebruik je ?

Geplaatst:

heb ook duckfiles 18/08 op kaart en bij mij geen probleem<BR>mischien ligt het probleem bij het progen van de kaart zelf

Geplaatst:

@ dvl76<BR>Ikzelf gebruik de goldprogrammmer, bij de Email zit een beschrijving.<P>Wat voor ontvanger cq. cam gebruik je?<P>km

Geplaatst:

ik gebruik jdm +phoenix , welk programmatje gebruik je?<BR>en wat voor kaart? tot juli had ik nooit problemen met de ppv

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.