Gast Geplaatst: 1 oktober 2003 Geplaatst: 1 oktober 2003 Als ik over ga van satelliet naar kabel en ik zet de ontvanger niet op stand-by dan krijg ik een waaierg beeld op alle zenders als ik televisie kijk. Wanneer de ontvanger op standby staat niet. Ik werk met scart kabel van ontvanger naat televisie. Kent iemand dit probleem.
Moderator Matchless Geplaatst: 1 oktober 2003 Moderator Geplaatst: 1 oktober 2003 controleren of de scart kabel er wel goed inzit. anders een betere scart kabel kopen,probleem komt vaak door slechte kwaliteit kabel.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 1 oktober 2003 Geplaatst: 1 oktober 2003 hoe bedoel je precies waaierig beeld? zie gekleurde balken door het beeld lopen of beelden door elkaar, mogelijkheid bestaat dat als je de SAT ontvanger op RGB hebt staan dit de oorzaak is,op je TV blijft het RGB signaal van de ontvanger ook nog zichtbaar. probeer de VCR uitgang van de SAT ontvanger eens om te proberen of het dan weg is. deze kwaal heb ik namelijk ook.
Pionewbie Geplaatst: 2 oktober 2003 Geplaatst: 2 oktober 2003 Indien mogelijk sluit de satelietontvanger eens aan op een andere scartingang van jouw tv. Dit wil ook wel eens helpen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen