FredjeV Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Ik heb de nieuwe settings in de hummie zitten, de nieuwe sept keys en toch geen beeld? Wel de aankondiging van de film dus lijkt het bij een key probleem. Toch met de oude keys (aug) werkte het sinds van het weekend al niet meer?<BR>Indien het de settings waren dan had ik toch ook geen aankondigingen meer?<BR>Hebben meerdere mensen dit probleem?<P>Humax 5400IRCI<BR>+Cam 3.1<BR>Aston 1.03 met starterspakket<BR>Emb. Alfredo Irseto6<BR>Settings van vieuwer 29-8 Rebox RE8500 V2.11.34
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Hoi fred<BR>dit probleem heb ik al een lange tijd ik dacht dat ik de enige was maar ook ik heb van alles geprobeerd maar geen Kiosque op mijn hummie 5400, met nieuwe keys( onder algemene beginnervragen is mijn vraag) Topic Canaal digitaal problemen.<P>Groetjes c-ya Silvester
FredjeV Geplaatst: 30 augustus 2001 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2001 @silvester<BR>Heb jij ook de laatste settings erin zitten?<BR>Mail even de keys welke je gebruikt, want bij mij deed alles het vorige week nog?<BR>Op wat voor kaart?<BR>+Cam?<P>@tekuna<BR>Ik heb de laatste settings erin zitten deze zijn juist, anders zou ik ook de aankondiging van de film niet zien...Nee het is een key probleem!<P>Fred Rebox RE8500 V2.11.34
maveric Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Zoek eens naar satturk bestanden speciaal voor 1.03 Maar ik snap een ding niet een module en irseto files. Is naar mijn weten geen perfecte combinatie
FredjeV Geplaatst: 1 september 2001 Auteur Geplaatst: 1 september 2001 De module zat er alleen bij om de keys te controleren, op dit moment is Taq ook volledig weggevallen, dus ik ga gewoon de nieuwe settings er opnieuw inzetten en opnieuw de keys in mijn alfredo pakketje zetten.<BR> <BR>Fred Rebox RE8500 V2.11.34
Gast Geplaatst: 1 september 2001 Geplaatst: 1 september 2001 Ik was gisteren al mijn kiosk kanalen kwijt uit mijn settings lijst. effe opnieuw opzoeken, nu doen ze het weer, zijn volgens mij met de frequencies aan het klooien.....
FredjeV Geplaatst: 3 september 2001 Auteur Geplaatst: 3 september 2001 Het probleem is opgelost, ik het de kaart volledig leeg gemaakt en de files er opnieuw opgezet. Alles is veer vrij, gek alleen dat er steerd meer provider uitvielen terwil er niets veranderd werd aan de settings of keys!<BR>Ach het belangrijkste is dat het weer werkt! <P>Iedereen bedankt voor het meedenken! Rebox RE8500 V2.11.34
Aanbevolen berichten