Ga naar inhoud


Nieuw Beta software voor de HD 7000 en 7000 Viacce


renzie

Aanbevolen berichten

Er is vanaf 1 oktiber 2003 nieuwe Echonav 3.0 software beschikbaar op de site van Echostar. deze is niet via OTA binnen te halen. dit zijn de wijzigingen:

 

1 October, 2003

OTA Enabled No

Important Note Do a factory reset and scan the SAT, do NOT download your current database

Features *** EchoNAV BETA release ***

 

Autofocus

 

Cancel running timer

 

Extended channel information

 

Group and Sort activated during Edit

 

Improved CAM behaviour

 

Improved network scanning and increased scanning speed

 

Improved Search mode (digital IF - limited band scanning)

 

List Access Control (limited channel access)

 

Lock indication added in the channel list

 

Multiple Audio and Video PID support added

 

New OSG languages added (Hungarian and Romanian )

 

Quick access to timer list and simplified timer settings

 

Rename and Delete option activated for SAT, Network and TP

 

Rename Satellite and Network names

 

Teletext OSG

 

 

 

Greetz

 

Renzie.

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Ik heb het gedownloaded en installeerd. Het ziet er goed uit. Op enige satelitten waar vroeger niets kwam heb ik nu zenders. Verder heb ik veel meer zenders per satelliet. Zo ik neem aan dat de ontvanger gevoeliger is. Ik zal in de loop van de komende week eeens testen wat alles zo nieuw is. De autofocus kende ik reeds van de AD3600IP en werkt ook perfect.

 

mvg

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de ontvanger scant nog steeds de transponders in via een database die in de software zit gebakken alleen is deze (eindelijk) aangepast aan de huidige situatie.

 

Deze database komt trouwens pas "tevoorschijn" na een factory reset. Voer je die niet uit dan werkt de software wel maar wordt de nieuwe database niet gebruikt.

Het is dus nog niet de lang verwachte softwareversie die een "blind scan" kan uitvoeren maar het is een verbetering die wel heel lang op zich heeft laten wachten.

 

Op de versie die automatisch de symbolrates uitzoekt die niet in de database staan moeten we dus nog "even" wachten. Ik hoop dat ze bij Echostar een beetje haast maken met deze versie.

 

Groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien de optie voor de selectieve IF scan een beetje verstopt zit hierbij de handleiding.

 

Ga naar het sat menu en selecteer digital IF scan,

Druk op de Info knop en stel het gebied in wat je wilt scannen.

druk daarnaa weer op de info knop en ga scannen.

Helaas is in Echonav 3 de auto symbolrate nog niet beschikbaar maar heb gehoord dat die gepland staat in Echonav 4.

M.A.W. Echostar gaat gewoon door met de ontwikkeling van de software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Renzie,

 

Ik ben een tijdje weg geweest maar ik kan de software 3.0 voor de 7000 hd nergens meer vinden.

Komt deze 3.0 trouwens ook in het nederlands?

 

vast bedankt,

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet kijken op de site van www.echostar.nl. kijk bij downloads naar de software voor de 7000 en kijk dan bij BETA software. daar vindt je de nieuwe update.

 

renzie.

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...