Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn wij nu werkelijk gedoemd met deze common interface dat alles op versie 1.04 en 1.05 beter is dan wat wij gekocht hebben is<BR>er niets met de ci te doen om fantsoenlijk naar de seca gecodeerde zenders te kijken het is belachelijk dat je na 3mnd uitgekeken bent met je 1.03 doordat de fransen gaan klieren, kunnen wij dit omruilen tegen een betere versie of zeggen ze dat het eigen risico is en dan bedoel ik de sat shop ??<BR>Wie geeft advies<BR>alvast bedankt<BR>Silvester shocked.gif" border="0

Geplaatst:

@Silvester,<P>Er zit helaas geen kijkgarantie op CI-modules.<P>Als je een televisietoestel koopt en er zou opeens niemand meer televisieprogramma's uitzenden dan kun je ook niet de leverancier van het televisietoestel aansprakelijk stellen.<P>En als ik op <A HREF="http://www.lyngsat.com" TARGET=_blank>www.lyngsat.com</A> kijk zie ik dat er behalve de Fransen nog veel providers in Mediaguard uitzenden.<P>Dus als je echt ontevreden bent zit er maar 1 ding op en dat is inruilen (of omruilen).<P>Groetjes, <P>Sattaz

Geplaatst:

Hoezo uitgekeken?De 1.03 werkt prima maar zoals Maveric al zei met 8 providers,maar als je twee kaartjes maakt heb je er 16 en kun je net zoveel zien als met een 1.05.<P> greetings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

aston 1.03 in bezit, zit in een manhatten irdeto cam werkt goed<BR>kan echter geen werkende fls vinden wie geeft een voorzet?

Geplaatst:

voorzetje,<P>zoek (met search engine of dergelijke) naar een oud<P>setje 8 provider voor 1.03<P>edit met picbined naar nwe keyz<P>schrijven en voila...<P>SczZs

Geplaatst:

Op de site van mastercrd staan ook files voor de aston 1.3 incl. oktober keys.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Gebruik de seca-files(MasterCRD) die bij Eeprom-edit2.80 (locotus of borg)horen.<BR>Vul deze in tot en met provider 07 en alles zal werken in een aston 1.03. Bij sommige ontvangers moet men wel eraan denken de gold kaart af te plekken met tape (met de kontaktpunten naar voren de twee linkse).<P>dan kan het zijn als de key's toch juist zijn,dat de kaart gaat werken.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.