Gast Geplaatst: 1 september 2001 Geplaatst: 1 september 2001 Vandaag bel ik naar canal+ vlaanderen om eens te horen wat ik precies moet doen om mijn ouwe analoge receiver te vervangen door een gloednieuwe digitale. Na een 20-tal minuten aan de telefoon te hangen, al luisterend naar het ene saaie liedje na het andere, krijg ik eindelijk iemand aan de andere kant van de lijn. Op mijn vraag omtrent het inruilen van mijn receiver krijg ik vervolgens toch een heel onverwachts antwoord. Omdat Integan (verzorgt de tele-distributie in mijn en andere gemeenten) in mijn gemeente de plak draait, is het voor mij niet mogelijk om canaldigitaal te ontvangen. Integan eigent zich namelijk het recht toe de digitale signalen te blokkeren!! Heb je daar nu al eens ooit van gehoord?!! Hoe komt het dat een bedrijf zoals Integan zomaar mijn recht op het ontvangen van canaldigitaal kan ontnemen?
Gast Geplaatst: 1 september 2001 Geplaatst: 1 september 2001 Dat is heel eenvoudig. Integan is geen bedrijf, maar een interkommunale. En de staat (of de gemeente) die doet wat hij wil. Maar de oplossing is toch eenvoudig: gooi de kabel de deur uit en plaats een satellietenantenne. Daar kan niemand programmen blokeren, tenzij je natuurlijk in een staat als Iran woont, daar zijn ze nog iets erger.<BR>Groeten<BR>Roger
Gast Geplaatst: 4 september 2001 Geplaatst: 4 september 2001 Ja, maar er zit heel wat op de kabel dat ik niet via de satelliet kan ontvangen, en met die digidoos heb je onder andere ook EPG op de kabelzenders, en mooiere kwaliteit.
Aanbevolen berichten