Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 Normaal gesproken maak ik zelf vaak de hexfiles voor mijn goldcard, d.m.v.picbineditor en de secanixeditor. De afgelopen 2 maanden krijg ik wel beeld met deze bestanden maar hij komt dan met de bekende melding insert smartcard. Wat moet ik aanpassen in de bestanden?? <P>Tuurlijk je kunt ze vaak wel kompleet downloaden, maar dat word de laatste maanden ook steeds moeilijker. <P><BR>Heeft iemand suggesties????? null
Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 Wat je zo nu en dan ook eens moet aanpassen is de software in de PIC.<P>Iedere maand de keys in de eeprom bijwerken helpt niets tegen de 'aanvallen' van de providers.<P>En er zijn sites genoeg waar je weer links kan vinden naar andere sites waar weer links naar andere sites staan enz enz....<P>En als je niks meer kan vinden is er altijd nog <A HREF="http://www.google.com/" TARGET=_blank>http://www.google.com/</A>.<P>Suc6
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 voor ieder ander met dit soort vragen...<P>het is handig om altijd AL je apparatuur te vermelden..<P>met name wat voor ontvanger je hebt, en wat ook handig is<P>is om eerst dan ff door het forum van de betreffende ontvanger<P>heen te lezen en ja, je geloofd het niet<P>meestal is jou probleem al bekend, bekeken en beproefd opgelost
Gast Geplaatst: 5 september 2001 Geplaatst: 5 september 2001 het ligt aan de PBM.<BR>Indien deze verkeert is dan krijg je door de attacks van enkele providers deze melding.<BR>Kies de juiste PBM en de problemen zijn opgelost.
Gast Geplaatst: 5 september 2001 Geplaatst: 5 september 2001 Of zet een noreset file in je Pic dt wil ook<BR>nog wel eens helpen. Trouwens een zoek aktie<BR>op het bord naar insert smartcard had je direkt<BR>op de goede weg geholpen.<BR>Suc6
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 inderdaad, als mensen wat beter zouden lezen en kijken <P>dan zou dat sommige mensen een boel getik schelen, maarja hobby he<P>je kan ook nog proberen als de pic a-rst maken ook niet helpt <P>de 01 provider 'gek' te maken, wil nog wel een de doorslag geven<P>met irritante seca dozen<P>SCZZsz
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Geplaatst: 12 september 2001 de 01 provider gek maken??????<BR>hoe doe je dit???
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Geplaatst: 12 september 2001 Misschien is de snelste en simpelste oplossing eens een paar files op te halen bij de eend en deze eens te bekijken.<P>Zie je direkt hoe ze met provider 01 stoeien.
Aanbevolen berichten